Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam postav v moderní filmové pohádce Oty Hofmana
Pařízková, Tereza ; DUFEK, Jiří (vedoucí práce) ; DUTKA, Edgar (oponent)
V předkládané práci se zabývám anylýzou významu nadpřirozených postav v díle Oty Hofmana. Hofman je zakladatelem moderní filmové pohádky v Československu a jeho práce filmová i literární je známá celosvětově. Mým cílem je jeho svět popsat a kategorizovat v jeho vlastních vývojových fázích a zvratech a ukázat na míru autorství v jeho dílech. Propojením dětské psychologie s chováním a motivací jeho hrdinů chci poukázat na dětský svět viděný očima Oty Hofmana.
Motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity
Pařízková, Tereza ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Bůbal, Jaromír (oponent)
Tématem práce je motivace zaměstnanců a zaměstnanecké benefity. Práce je zaměřena především na motivaci mladých zaměstnanců bez vysokoškolského vzdělání. Popisuje možnosti motivování a odměňování zaměstnanců dle odborníků, pomocí dotazníků zkoumá, které motivátory preferují zaměstnanci společnosti LIP distribution s.r.o. a které preferuje veřejnost obecně, bez ohledu na vzdělání, věk či ekonomický status. Následně pak srovnává tyto výsledky a dochází k závěrům a doporučením pro společnost LIP distribution s.r.o.
Chantal Akerman
Pařízková, Tereza ; Dufek, Jiří (vedoucí práce) ; Bernard, Jan (oponent)
V předkládané práci se zabývám autorským stylem režisérky Chantal Akermanové v jejích dvou filmech Jeanne Dielman, 23 Quai du Commerce, 1080 Bruxelles a Là Bas. Tyto dva snímky jsou v obsáhlé filmografii Akermanové stěžejními z několika důvodů. Cílem této práce je najít společné jmenovatele těchto dvou naprosto odlišných filmových děl, která jsou rozdílná svou délkou, způsobem narace, dobou vzniku, velikostí štábu a tématem. V obou filmech se jedná o hlavní ženskou postavu, která je uzavřená v prostoru svého domova (u Down There jde o přechodný domov) a příliš nevychází ven. Obě hrdinky se plně noří do rutiny denních prací, která jim slouží jako určitá terapie, aniž by si to samy připouštěly. Zároveň chci vycházet z teorie posttraumatické stresové poruchy (PTSD), která je z chování hrdinek patrná a oba filmy jsou velmi dobrým příkladem vyrovnávání se s touto poruchou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.