Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Srovnání webových stránek vybraných leteckých společností
Ondrová, Lucie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
S masivním rozvojem internetu v poslední době stále větší množství zboží a služeb je prodáváno a nabízeno online. Výjimkou nejsou ani letecké společnosti, které nabízí možnost koupě letenek a získání informacích o letech na svých webových stránkách. Kvalita webu je proto důležitým faktorem jejich úspěchu. Proto je dobré mít metodiku, která dokáže ohodnotit kvalitu webové prezentace letecké společnosti. V této práci se pokusíme takovouto metodiku vytvořit. Webové stránky budou posuzovány zejména z pohledu uživatele, a to ze čtyř hlavních úhlů pohledu: grafický design, přístupnost, použitelnost a informační obsah, přičemž dvěma posledním kritériím bude věnována největší pozornost. Každé kritérium bude sestávat z dílčích kritérií, která budou mít bodové ohodnocení. Tuto metodiku aplikujeme na webové stránky ČSA, Lufthansy a British Airways. Správnost metodiky potvrdíme uživatelským dotazníkem, kde uživatelé hodnotí výše zmíněné webové stránky. Výsledky dotazníku porovnáme se závěrem naší analýzy, čímž zjistíme, zda je námi navržená metodika použitelná.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.