Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Oliva, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíl: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Využity byly i metody kvalitativního výzkumu, kterými byly ohnisková skupina a hloubkový rozhovor. Právě metody kvalitativního výzkumu spolu s neformálními rozhovory napomohly k analýze vhodných nástrojů marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Realizace reklamy na sociálních sítích je naplánována pro platformy Facebook a Instagram, jež v současné době představují velmi silný nástroj marketingové komunikace. Umístění PPC reklamy je navrženo pro internetových vyhledávač Google, který rovněž představuje vysoký potenciál pro marketingovou komunikaci. Dalšími prvky navržené marketingové komunikace jsou dotazník, e-mailing, optimalizace webových stránek a soutěž....
Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu
Oliva, Matěj ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíle: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro právě vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Výhodou vytvořené marketingové komunikace je její praktická využitelnost v podnikatelském záměru, která bude realizována na začátku nového roku. Klíčová slova: Dotazník, e-mailing, podpora prodeje, PPC reklama, SEO, sociální sítě
Podpora prodeje produktů Reebok určených na CrossFit
Oliva, Matěj ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Cíle: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Podpora prodeje produktů Reebok zaměřených na CrossFit Hlavním cílem práce bylo nastavení nové podpory prodeje pro kolekci produktů Reebok CrossFit, které má společnost ve svém portfoliu. V mé bakalářské práci jsem využíval nejrůznějších metod k analyzování informací a k jejich následné syntéze a vyhodnocení. Mezi využité analýzy jsem zařadil analýzu konkurence, BCG matici a SWOT analýzu. Výsledkem této práce byla nově nastavená podpora prodeje produktů řady Reebok CrossFit, která by mohla být implementována do reálného světa. Konkrétní podpora prodeje se týkala propojení odvětví hokejové divize, crossfitu a komunikačního nástroje event marketingu. Produkt, marketingová komunikace, podpora prodeje, analýza konkurence, BCG matice, SWOT analýza

Viz též: podobná jména autorů
2 Oliva, Marek
2 Oliva, Martin
2 Oliva, Michal
3 Oliva, Mojmír
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.