|
Podnikatelský plán e-shopu s kosmetikou
Laš, Patrik ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Oberreiter, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro potřeby nově vznikajícího e-shopu s kosmetikou. Plán by měl sloužit jako základní dokument, který by měl zakladatelům pomoci dosáhnout kýženého cíle, kterým je dosahování zisku v dlouhodobém horizontu. Práce je sestavena ze dvou základních části, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá sběrem informací o podnikatelském plánu, jaká je jeho struktura, popřípadě jak analyzovat trh nebo konkurenci. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření podnikatelského plánu obsahující analýzu konkurence, trhu nebo návrh marketingové strategie.
|
|
Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR
Oberreiter, Štěpán ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Granju, Monika (oponent)
Cílem této práce je objasnit pravý důvod angažovanosti firem v konceptu CSR (společenská odpovědnost firem). Teoretická část představuje hlavní rysy tohoto konceptu, jeho historický vývoj a současné chápání ve světě a zvláště pak v České republice. Větší pozornost je zde věnována měření CSR aktivit a reportingu. Pomocí metodiky Standard Odpovědná Firma a jejím využití pro sestavování žebříčku TOP Firemní Filantrop využívám získaných dat pro praktickou část práce. Ta se zabývá analýzou dat z posledních 7 ročníků TOP FF a postupně srovnává vývoj CSR aktivit firem působících na českém trhu před a v období ekonomické krize. V této části práce využívám především regresní analýzy k prokázání hypotézy o vztahu dosaženého hrubého zisku před zdaněním a výdajů firem na CSR aktivity. V závěrečné části pak mapuji názor neziskových organizací na současný stav CSR v ČR a na to jak vnímaly angažovanost firem v CSR působících na českém trhu v době krize.
|
|
Vliv CSR aktivit na reputaci firmy
Oberreiter, Štěpán ; Hlaváč, Petr (vedoucí práce) ; Munzi, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu CSR(Corporate Social Responsibility-do čestiny přeloženo jako společenská odpovědnost firem) na reputaci firmy. V práci krátce představím historický vývoj CSR, současný stav a přiblíží též různé metody měření těchto aktivit. Dalším cílem práce je posoudit, jestli se jedná v případě těchto aktivit o náklad, či o investici.
|