Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán e-shopu s kosmetikou
Laš, Patrik ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Oberreiter, Štěpán (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zpracováním podnikatelského plánu pro potřeby nově vznikajícího e-shopu s kosmetikou. Plán by měl sloužit jako základní dokument, který by měl zakladatelům pomoci dosáhnout kýženého cíle, kterým je dosahování zisku v dlouhodobém horizontu. Práce je sestavena ze dvou základních části, z teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá sběrem informací o podnikatelském plánu, jaká je jeho struktura, popřípadě jak analyzovat trh nebo konkurenci. Praktická část se zaměřuje na samotné vytvoření podnikatelského plánu obsahující analýzu konkurence, trhu nebo návrh marketingové strategie.
Analýza CSR aktivit firem pravidelně se angažujících v konceptu CSR v ČR
Oberreiter, Štěpán ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Granju, Monika (oponent)
Cílem této práce je objasnit pravý důvod angažovanosti firem v konceptu CSR (společenská odpovědnost firem). Teoretická část představuje hlavní rysy tohoto konceptu, jeho historický vývoj a současné chápání ve světě a zvláště pak v České republice. Větší pozornost je zde věnována měření CSR aktivit a reportingu. Pomocí metodiky Standard Odpovědná Firma a jejím využití pro sestavování žebříčku TOP Firemní Filantrop využívám získaných dat pro praktickou část práce. Ta se zabývá analýzou dat z posledních 7 ročníků TOP FF a postupně srovnává vývoj CSR aktivit firem působících na českém trhu před a v období ekonomické krize. V této části práce využívám především regresní analýzy k prokázání hypotézy o vztahu dosaženého hrubého zisku před zdaněním a výdajů firem na CSR aktivity. V závěrečné části pak mapuji názor neziskových organizací na současný stav CSR v ČR a na to jak vnímaly angažovanost firem v CSR působících na českém trhu v době krize.
Vliv CSR aktivit na reputaci firmy
Oberreiter, Štěpán ; Hlaváč, Petr (vedoucí práce) ; Munzi, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je posouzení vlivu CSR(Corporate Social Responsibility-do čestiny přeloženo jako společenská odpovědnost firem) na reputaci firmy. V práci krátce představím historický vývoj CSR, současný stav a přiblíží též různé metody měření těchto aktivit. Dalším cílem práce je posoudit, jestli se jedná v případě těchto aktivit o náklad, či o investici.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.