Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fotbal jako mimoškolní aktivita na 1. stupni ZŠ
Nosková, Barbora ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Fotbal jako mimoškolní aktivita na 1. stupni ZŠ Cílem mé diplomové práce je zmapování využívání fotbalu na 1. stupni ZŠ a problematika fotbalu jako mimoškolní aktivity z pohledu dětí, jejich rodičů a trenérů. Pomocí řízeného rozhovoru s dětmi na ZŠ jsem zjišťovala četnost tohoto sportu u dětí mladšího školního věku. Dalším řízeným rozhovorem jsem pak na trénincích jednotlivých soutěžních kategorií zkoumala oblibu fotbalu u hráčů a jeho vliv na děti mladšího školního věku. Formou dotazníků jsem kontaktovala rodiče těchto dětí, abych zjistila finanční a časovou náročnost této mimoškolní aktivity. Nakonec jsem kontaktovala trenéry, kteří se věnují trénování přípravek a mladších žáků, kterých jsem se formou dotazníků ptala na způsob a kvalitu tréninku. Klíčová slova: fotbalový trénink, věkové zákonitosti, trenér, dítě, rodiče
Individualized reflexive volunteering within the framework of the European Voluntary Service program
Nosková, Barbora ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Klípa, Ondřej (oponent)
Práca pojednáva o téme individualizovaného reflexívneho dobrovoľníctva v rámci programu Európska dobrovoľnícka služba, z perspektívy dobrovoľníkov samotných. Teoretická časť prináša prehľad teoretických prístupov k dobrovoľníctvu a zasadenie tejto témy do historického vývoja v českom prostredí. V empirickej časti práca analyzuje výpovede desiatich respondentov s využitím šiestich dimenzií reflexívneho dobrovoľníctva. Cieľom práce bolo cez výpovede aktérov sprostredkovať komplexný pohľad na tento jav. Záver práce je zhrnutím výsledkov výskumu, ktorý ukázal ako mládež vníma dobrovoľníctvo, prečo si vyberá tento typ zapojenia a ako to súvisí s ich vlastnou biografiou a plánmi do budúcna. Výskum poskytuje komplexný pohľad na tému reflexívneho dobrovoľníctva, zároveň však podáva obraz o súčasnom svete mladých ľudí.
Fotbal jako mimoškolní aktivita na 1. stupni ZŠ
Nosková, Barbora ; Pokorný, Ladislav (vedoucí práce) ; Mojžíš, Otakar (oponent)
Název: Fotbal jako mimoškolní aktivita na 1. stupni ZŠ Cílem mé diplomové práce je zmapování využívání fotbalu na 1. stupni ZŠ a problematika fotbalu jako mimoškolní aktivity z pohledu dětí, jejich rodičů a trenérů. Pomocí řízeného rozhovoru s dětmi na ZŠ jsem zjišťovala četnost tohoto sportu u dětí mladšího školního věku. Dalším řízeným rozhovorem jsem pak na trénincích jednotlivých soutěžních kategorií zkoumala oblibu fotbalu u hráčů a jeho vliv na děti mladšího školního věku. Formou dotazníků jsem kontaktovala rodiče těchto dětí, abych zjistila finanční a časovou náročnost této mimoškolní aktivity. Nakonec jsem kontaktovala trenéry, kteří se věnují trénování přípravek a mladších žáků, kterých jsem se formou dotazníků ptala na způsob a kvalitu tréninku. Klíčová slova: fotbalový trénink, věkové zákonitosti, trenér, dítě, rodiče
Druhý demografický přechod v zrcadle časových řad
Nosková, Barbora ; Arltová, Markéta (vedoucí práce) ; Langhamrová, Jitka (oponent)
Cílem diplomové práce je shrnout a rozšířit poznatky o druhém demografickém přechodu v Ceské republice. Ukázat ekonomické a sociologické zmeny, které dobu po pocátku druhého demografického přechodu provázely, ukázat vývoj jednotlivých demografických ukazatelu a za pomoci metodologie časových rad odhadnout vhodné modely časových řad jednotlivých demografických ukazatelů před počátkem druhého demografického přechodu a po jeho nástupu. Vybrané demografické ukazatele jsou odhadnuty na základě vývoje demografických casových rad ve Švédsku.
Grafické metody analýzy hromadných dat
Nosková, Barbora ; Pecáková, Iva (vedoucí práce) ; Löster, Tomáš (oponent)
Cílem mé práce je poukázat na různé možnosti grafické analýzy hromadných dat. Pro lepší představení grafických analýz jsem do své práce zařadila nejen popisy grafů, ale také jejich ukázky, které jsem vytvořila v různých statistických programech. První, teoretická část, je věnována základním principům konstrukce grafů a terminologii. Další část práce je věnována grafům, které jsou výsledkem třídění spojitých a nespojitých veličin. Následující kapitola obsahuje grafy pro identifikací odlehlých pozorování a dále se zabývám grafy, které nám umožňují porovnat naměřené hodnoty s nějakým známým statistickým rozdělením. Na závěr práce jsem uvedla některé grafy, které se mi nepodařilo zařadit do žádné z předchozích skupin, přesto najdou v grafických analýzách hromadných dat své použití.

Viz též: podobná jména autorů
2 NOSKOVÁ, Blanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.