Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příčiny nerovného přístupu romských dětí k plnohodnotnému vzdělání a analýza nástrojů směřujících ke zvýšení školní úspěšnosti romských žáků
Marešová, Jindra ; Červenka, Jan (vedoucí práce) ; Viková, Lada (oponent)
Práce přináší historickou sondu do přístupů státu ke vzdělávání Romů. Historický exkurz začíná během vlády Marie Terezie a končí na jaře roku 2011. Práce dále kategorizuje a analyzuje nejčastěji udávané příčiny nižší školní úspěšnosti romských dětí a na příkladu čtyř ostravských škol shrnuje nástroje na vyrovnání znevýhodnění, které si romské děti do vzdělávacího procesu nesou. V závěru je formulováno doporučení kroků vedoucích ke zvýšení úspěchu romských dětí ve vzdělávání. Klíčová slova: Romové Romské děti Vzdělávání Sociokulturně znevýhodnění žáci Vzdělávací politika Diskriminace Zvláštní školy

Viz též: podobná jména autorů
29 MAREŠOVÁ, Jana
2 MAREŠOVÁ, Jiřina
29 Marešová, Jana
6 Marešová, Jaroslava
1 Marešová, Jitka
2 Marešová, Jiřina
2 Marešová, Julie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.