Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích Cíl: Hlavním cílem předložené diplomové práce je prostřednictvím výzkumu a primárních získaných dat, navrhnout nová opatření komunikační strategie na následující roky. K získání dat byla použita analýza současné komunikační strategie, která souvisí s informovaností populace Strakonic o fitness centru F2 ve Strakonicích. Metody: V předložené diplomové práci byly použity metody spadající do kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Z kvalitativního výzkumu se jedná o interview, strukturovaný rozhovor podle návodu, s vedoucím fitness centra, a také o zúčastněné pozorování ve fitness centru F2. Z kvantitativního výzkumu byla využita především metoda osobního dotazování jednotlivých respondentů. Celkový počet dotazovaných respondentů činí 211. Výsledky: Výsledkem diplomové práce jsou návrhy a nová opatření na komunikační strategii fitness centra F2 ve Strakonicích. Opatření, která obsahují určité novinky v oblasti novodobé komunikace, kterými fitness centrum F2 nedisponovalo v době psaní této práce. Jedná se především o digital marketing, který zasahuje sociální sítě se zaměřením na PPC a CPM reklamy a jejich vzájemné interní propojení mezi jednotlivými účty. Nová opatření zahrnují také využití tradičních komunikačních nástrojů, mezi které...
Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích Cíl: Cílem je pomocí získaných dat analyzovat současnou informovanost populace Strakonic o relaxačním centru Ostrov ve Strakonicích a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou komunikaci relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu, konkrétněji se jedná o interview (rozhovor podle návodu) a zúčastněné pozorování. Z kvantitativního výzkumu byla využita metoda osobního dotazování. Výsledky: Výsledek této bakalářské práce je návrh marketingové komunikace relaxačního centra Ostrov ve Strakonicích. Návrh, který obsahuje určitá opatření, kterými v době psaní této práce relaxační centrum nedisponovalo. Jedná se především o marketing na sociálních sítí, jejich vzájemné propojení a správa. Obsahem tohoto návrhu je také využití dalších komunikačních nástrojů (rádio, tištěná reklama, plakáty, letáky). Klíčová slova: marketing sportu, marketingová komunikace, interview, relaxační centrum, fitness

Viz též: podobná jména autorů
3 MAŘÍK, Miroslav
1 Mařík, Matouš
3 Mařík, Miroslav
6 Márik, Marian
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.