Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Umění jako nástroj marketingu
Smrčková, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Leiss, David (oponent)
Cílem této bakalářské práce je nabídnout čtenáři ucelenější pohled na možnosti využití umění v marketingu. Stěžejní část se věnuje plakátové tvorbě, vzniku pojmu plakátu jakožto nástroje pro přiblížení zboží a služeb veřejnosti, až po současnou situaci a nastínění nepřeberných možností tohoto reklamního prvku. Dále jsou do práce zahrnuty i další formy kombinace marketingu s uměním, a to propojení grafického designu s celkovou tváří firmy. Vzhledem k vysoké úrovni grafické tvorby v České republice není nutné chodit daleko, proto se autorka textu zaměřuje převážně na tvorbu domácí a pozastavuje se nad konkrétními příklady firemního stylu. Součástí práce je i analytická část, konkrétně průzkum orientace veřejnosti v této problematice pomocí dotazníku. Cílem bylo zjistit, jak propojení marketingu a umění na lidi působí, co si o něm myslí a jaké konkrétní projekty jsou v nejširším povědomí, tudíž nejúspěšnější.
Positioning značky Champagne Taittinger na českém trhu a její vývoj
Leiss, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lochman, Alexander (oponent)
Práce je zaměřena na analýzu pozice značky Champagne Taittinger na českém trhu. V teoretické části jsou vysvětleny základní koncepce marketingu, marketingový mix, definován pojem značka a termíny positioning, targeting a segmentace. V praktické části je nejprve popsán trh šumivých vín v ČR. Dále jsou představeny společnosti Champagne Taittinger a Bacchus Vins & Champagnes a.s., která je výhradním dovoznem značky Champagne Taittinger na český trh. Po představení portfolia značky jsou zanalyzovány distribuční kanály jejích produktů na českém trhu. Dále zanalyzován positioning značky a jejích největších konkutentů. V poslední části jsou popsány marketingové aktivity značky na našem trhu.
Ochrana spotřebitele (konkrétní případ)
Leiss, David ; Dvořáková, Dana (vedoucí práce)
Má bakalářská práce se zabývá problematikou regulace reklamy ve farmacii. Farmaceutické společnosti často útočí na nás jako spotřebitele nekalou formou reklamy. Společně se zakazánými formami reklamy jsem podrobněji rozebral zákon o regulaci reklamy a zákon o ochraně spotřebitele. Zaměřil jsem se také na nové evropské trendy v oblasti spotřebitele a jeho ochrany. Ve své praktické části jsem provedl analýzu kvality reklamních materiálů na farmaceutické výrobky v ČR.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.