|
Analýza marketingové komunikace vybraných českých filmnů vydaných v roce 2022 pod distribuční firmou Aerofilms
Kořánková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Práce se zaobírá propagací českých nezávislých filmů distribuovaných pod společností Aerofilms v roce 2022. Teoretická část je věnována všeobecně filmovému marketingu - jeho definicí, historií, nástroji a jednotlivými komponenty marketingového mixu. V praktické části jsou zkoumány dané tři filmy - A pak přišla láska..., Hranice lásky a Zkouška umění. Čtenáři je nejprve detailněji specifikováno české filmové prostředí z pohledu distributora, aby mohl lépe pochopit konkrétní příklady. Následně jsou analyzovány jednotlivé filmy na základě kvalitativního rozhovoru s marketérem, mediální analýzy ohlasů a analýzy sociálních sítí. Práce poskytuje komplexní pohled na problematiku marketingu českých nezávislých filmů. Klíčová slova Film, filmový marketing, distribuce, kino, marketingový mix, public relations
|