Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kvalita služeb ve vybraném kadeřnictví
Klučarová, Pavlína ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s kadeřnickými službami ve vybraném kadeřnictví na základě dotazníkového šetření, zhodnocení kvality poskytovaných služeb a navrhnutí možného zlepšení. V teoretické části práce jsou popsány přístupy managementu kvality. Dále je popisováno sedm nástrojů zlepšování a vysvětleny pojmy kvalita služeb a kvalita procesu. V praktické části je zpracovávána kvalita procesu vybraného kadeřnictví, dále ukázka vývojového diagramu a poslední část je věnována samotnému výzkumu. V závěru je shrnutí kladných a záporných stránek kadeřnictví s možností doporučení pro zlepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.