Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.
Lávka pro pěší přes řeku
Klíč, Radim ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes řeku. Lávka je umístěna ve Svitavách a je navržena pro rozpětí 60 metrů. Předběžně je konstrukce navržena ve dvou variantách. Součástí práce je také srovnání řešených variant. Vybraná varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou, ve které hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků, které pomocí tažených závěsů podporují ocelobetonovou mostovku. Hlavní nosné oblouky jsou skloněny od vertikální roviny směrem k ose mostovky a na koncích jsou vetknuty. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z oceli S355, s výjimkou závěsů, které jsou navrženy z oceli S460. Mostovka je navržena z betonu C 35/45. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru dosažena pomocí příčných ztužidel oblouku.
Porovnání a optimalizace systému kontrol stromů na příkladu města Svitavy
Klíč, Radim
Bakalářská práce popisuje a hodnotí systémy kontrol stromů ve městech. V první části bakalářské práce jsou definována východiska pro provádění kontrol stromů ve městech v České republice a v zahraničí. Následuje popis managementu systémů zeleně ve městech oslovených v rámci výzkumu a popis managementu systému hodnocení a kontrol stromů v těchto městech. Dále jsou charakterizovány některé způsoby využívané v ČR při hodnocení a kontrolách stromů a metodika použitá při tvorbě této práce. Získané informace jsou vzájemně porovnávány a analyzovány. Syntézou je návrh optimálního řešení pravidelných kontrol stromů ve městě Svitavy.
Lávka pro pěší přes řeku
Klíč, Radim ; Pešek, Ondřej (oponent) ; Balázs, Ivan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce lávky pro pěší přes řeku. Lávka je umístěna ve Svitavách a je navržena pro rozpětí 60 metrů. Předběžně je konstrukce navržena ve dvou variantách. Součástí práce je také srovnání řešených variant. Vybraná varianta byla zpracována podrobně. Jedná se o obloukovou konstrukci s mezilehlou mostovkou, ve které hlavní nosnou konstrukci tvoří dvojice oblouků, které pomocí tažených závěsů podporují ocelobetonovou mostovku. Hlavní nosné oblouky jsou skloněny od vertikální roviny směrem k ose mostovky a na koncích jsou vetknuty. Všechny ocelové prvky jsou navrženy z oceli S355, s výjimkou závěsů, které jsou navrženy z oceli S460. Mostovka je navržena z betonu C 35/45. Prostorová tuhost konstrukce je v příčném směru dosažena pomocí příčných ztužidel oblouku.
Venkovní jeřábová dráha
Klíč, Radim ; Balázs, Ivan (oponent) ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem mé práce byl návrh a posouzení ocelové konstrukce venkovní jeřábové dráhy. Jeřábová dráha má sloužit pojezdu dvojici mostových jeřábů o jednotlivé nosnosti 40 tun. Konstrukce jeřábové dráhy je umístěna v objektu výrobny betonových prefabrikátů u Čáslavi. Dráha má rozpětí 25 metrů a délku 100 metrů. Skladebná výška konzoly jeřábové dráhy je 10 metrů. Hlavní nosník jeřábové dráhy je tvořen jednoose symetrickým svařovaným I profilem z oceli S355. Jednotlivé pruty vodorovného výztužného nosníku jsou navrženy z oceli S235. Sloupy jsou navrženy jako plnostěnné svařované I profily z oceli S235 a jsou v příčném směru vetknuté. Prostorovou tuhost v podélném směru zajišťují brzdná ztužidla, která jsou navržena v jednoduchém křížovém uspořádání.

Viz též: podobná jména autorů
2 Klíč, Radek
4 Klíč, Radoslav
1 Klíč, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.