Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Artificial intelligence for Mariáš
Kaštánková, Petra ; Veselý, Pavel (vedoucí práce) ; Pangrác, Ondřej (oponent)
Tato práce se zabývá implementací karetní hry Mariáš a umělé inteligence pro tuto hru. Hra je určena pro tři hráče a lze ji hrát jak s jinými lidmi, tak s počítačovým protivníkem. Hra je navržena jako klient- server aplikace, přičemž hráč se ke hře připojuje pomocí webové stránky. Základ umělé inteligence tvoří algoritmus Minimax. Pro jeho urychlení používáme Alfa-Beta prořezávání, hashovací tabulky k ukládání ekvivalentních stavů hry a různé heuristiky. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 KAŠTÁNKOVÁ, Petra
1 Kaštánková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.