Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha
Inneman, Martin ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Návštěvnost na domácích ligových utkáních FK Dukla Praha Cíle: Hlavním cílem této práce je na základě marketingového výzkumu navrhnout doporučení vedoucí ke zvýšení návštěvnosti na fotbalových utkání FK Dukla Praha. Cíl práce je koncipován ve spolupráci s klubem FK Dukla Praha tak, aby mu poskytl cenné údaje o jeho návštěvnících a jejich spokojenosti s nabízenými službami. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Jeho hlavní část tvořilo elektronické dotazování prostřednictvím dotazníku vytvořeného pro účely této práce. Dotazování bylo dále doplněno polostrukturovaným rozhovorem se zaměstnancem marketingového oddělení FK Dukla Praha. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily několik možností, kterými by bylo možné zvýšit návštěvnost na domácích utkáních FK Dukla Praha. Jedná se především o zkvalitnění nabízených služeb, přizpůsobení se fanouškům a nabídku speciálních akcí. Klíčová slova: fotbal, diváci, fanoušci, stadion, marketingový výzkum
Popularita e-sportu u pražské mládeže
Inneman, Martin ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Popularita e-sportu u pražské mládeže Cíle: Hlavním cílem této práce je zjištění popularity e-sportu u pražské mládeže a s tím spojený marketingový potenciál tohoto odvětví. Práce dále prověřuje hloubku znalostí pražské mládeže, aby bylo možné si o současném stavu e-sportu u mládeže vytvořit celkový názor. Metody: Metodou použitou v této práci je marketingový výzkum. Kvůli nedostatku sekundárních data musela být získána data primární. Výzkum probíhal pomocí elektronického dotazování. Použitý dotazník byl vytvořen speciálně pro účely této práce. Výsledky: Výsledky tohoto výzkumu odhalily, že pražská mládež má o e-sportu poměrně rozsáhlé znalosti a že část z ní se mu dokonce věnuje, ať už aktivně jako hráči či pasivně jako diváci. Dále bylo zjištěno, že si myslí, že by e-sport získal větší pozornost, kdyby dostával více prostoru v médiích. Klíčová slova: marketingový výzkum, počítačové hry, dotazování

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.