Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh rekonstrukce úseku dálnice D46 a mimoúrovňové křižovatky Vyškov
Kozminský, Marek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce úseku dálnice D46 a přilehlé mimoúrovňové křižovatky s označením Exit 2 Vyškov. Zájmové území se nachází v extravilánu města Vyškov. Dálnice D46 se v tomto místě kříží se silnicí 1. třídy číslo II/430, která se v místě křižovatky spojuje se silnicí II/430. Námi řešená křižovatka má hned několik neduhů, prvním problémem je nevyhovující připojení silnice II/430 v místě východní části křižovatky, kde indirektní větev nemá žádný připojovací pruh, tudíž zde dochází k nucenému zastavení vozidel, to má za následek ucpávání výjezdu z Vyškova na Olomouc. Dalším problémem je odbočení k čerpací stanici pohonných hmot v západní části křižovatky. Problém nastává v místě odbočení ke zmíněné čerpací stanici, kde přibližně 100 m od odbočení je indirektní větev západní části křižovatky a dochází tam k nucenému zpomalení vozidel, které se chtějí připojit na dálnici D46.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.
Studie křižovatky silnic I/36, II/211, III/32225 a komunikace do areálu Synthesia v Pardubicích
Kolář, Dominik ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je studie úpravy křižovatky silnic I/36, II/211, III/32225 a účelové komunikace, připojující průmyslový areál SemtinZone. Křižovatka se nachází v obci Rybitví, severozápadně od Pardubic. V současnosti se na místě nachází průsečná křižovatka s nevhodným úhlem křížení. Součástí této práce je provdení dopravního průzkumu, posouzení nehodovosti, navržení tři variant řešení, včetně rozhledových poměrů a ověření průjezdnosti pomocí vlečných křivek. Dále pak kapacitní posouzení jednotlivých variant na výhledové intenzity. Na základě multikriteriálního hodnocení byla zvolena nejvhodnější varianta.
Návrh rekonstrukce úseku dálnice D46 a mimoúrovňové křižovatky Vyškov
Kozminský, Marek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem rekonstrukce úseku dálnice D46 a přilehlé mimoúrovňové křižovatky s označením Exit 2 Vyškov. Zájmové území se nachází v extravilánu města Vyškov. Dálnice D46 se v tomto místě kříží se silnicí 1. třídy číslo II/430, která se v místě křižovatky spojuje se silnicí II/430. Námi řešená křižovatka má hned několik neduhů, prvním problémem je nevyhovující připojení silnice II/430 v místě východní části křižovatky, kde indirektní větev nemá žádný připojovací pruh, tudíž zde dochází k nucenému zastavení vozidel, to má za následek ucpávání výjezdu z Vyškova na Olomouc. Dalším problémem je odbočení k čerpací stanici pohonných hmot v západní části křižovatky. Problém nastává v místě odbočení ke zmíněné čerpací stanici, kde přibližně 100 m od odbočení je indirektní větev západní části křižovatky a dochází tam k nucenému zpomalení vozidel, které se chtějí připojit na dálnici D46.
Studie odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1
Šťastný, Radek ; Hornýš, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je studie dálniční odpočívky a velkokapacitního záchytného parkoviště pro TIR na dálnici D1 u Vyškova. Odpočívka a truckpark budou napojeny na dálnici D1 mezi stávajícími exity Vyškov-západ (226) a Vyškov-východ (230/1) ve směru na Kroměříž. Odpočívka (parkoviště, ČSPH, občerstvení) a truckpark budou navrženy z důvodů vysoké intenzity osobních a nákladních vozidel na dálnici D1 a nedostatku odstavných míst pro nákladní vozidla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.