Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Antonín Karč, cizelér a šperkař 1879-1952
Horáková, Ilona ; Křížová, Alena (oponent) ; Prahl, Roman (vedoucí práce)
V literatuře zabývající se šperkařstvím první poloviny 20. století jméno šperkaře Antonína Karče vedle význačných osobností, které se mimo jiné věnovaly navrhování šperků, jako byl Josef Ladislav Němec, Franta Anýž, Marie Křivánková nebo Rudolf Stockar, nesetkáme, přestože se Karč navrhování šperků intenzivně věnoval přes 30 let, v rozmezí let 1902 -1939. Tento fakt je dán pravděpodobně skutečností, že se samostatně svojí šperkařskou tvorbou prezentoval poměrně krátce.! Zatímco do počátku první světové války se ještě aktivně účastnil pod svým jménem soutěží vypisovaných Obchodní živnostenskou komorou při UměleckoprLlmyslovém muzeu v Praze, tak po roce 1914 je jeho návrhářská tvorba výhradně spjatá s působením na Odborné škole pro broušení drahokamů a zlatnictví v Turnově kam nastoupil jako učitel dekorativního kreslení a uměleckého tvaroznalectví na přelomu školního roku 1907/1908 a setrval zde až do roku 1938.2 V souvislosti s odbornou literaturou pojednávající o turnovské odborné škole se sice Karčovo jméno ve vývojových přehledech objevuje, je však s podivem, že ačkoli Karč zde jako výtvarník působil od svého nástupu v roce 1908 až po odchod do důchodu v roce 1939 téměř 40 let, jeho umělecký vývoj a vliv je například v katalogu vydaném k výročí školy v roce 2002 Janou Hornekovou datován pouze do 20. let...
Marketingová strategie
Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
Obchodní politka Francie a Kanady v sektoru zemědělství (komparace)
Horáková, Ilona ; Černá, Iveta (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Bakalářská práce se zabývá shrnutím a srovnáním obchodních politik v sektoru zemědělství vybraných států -- Francie a Kanady. První část práce je věnována charakteristice vybraných zemí, a to nejen z hlediska ekonomického, ale především z pohledu zemědělství. Dále je představena Společná zemědělská politika Evropské unie a její vliv na zemědělskou politiku Francie. V případě Kanady jsou shrnuta dvě integrační uskupení -- NAFTA a FTAA, a jejich vliv na kanadskou politiku v sektoru zemědělství. Druhá část je zaměřena na obchodní politiku těchto dvou zemí ve vybraných skupinách produktů. Poslední kapitola představuje komparaci těchto dvou států, především pak jejich obchodních politik.

Viz též: podobná jména autorů
5 HORÁKOVÁ, Ivana
3 Horáková, Irena
2 Horáková, Iva
5 Horáková, Ivana
3 Horáková, Iveta
2 Horáková, Ivona
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.