Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Interaktivní nástroje ve výuce chemie - Interaktivní výuka podporovaná softwarem Mathematica
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí appletů vytvořených softwarem Wolfram Mathematica. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení s tímto softwarem a s možnostmi jeho využití ve výuce předmětu chemie. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních appletů softwaru Wolfram Mathematica. K naplnění tohoto cíle autorka podrobně rozebírá zdrojové kódy sedmi demonstračních appletů nazvaných "Vzorce a struktury některých jednoduchých molekul", "Sestavte si svůj vlastní atom", "Atomové orbitaly", "Alkany", "Změny oxidačních čísel atomu uhlíku", "VSEPR" a "Stavová rovnice ideálního plynu", které jsou volně přístupné na oficiálních stránkách společnosti Wolfram. Z těchto zdrojových kódů byly vybrány a popsány...
Příprava košenilového karmínu a identifikace kyseliny karmínové pomocí infračervené spektrometrie
Helceletová, Zuzana ; Hrdličková Kučková, Štěpánka (vedoucí práce) ; Čapek Adamec, Martin (oponent)
Úkolem této práce bylo připravit malířský pigment s názvem košenilový karmín z usušeného červce nopálového podle historické receptury. Dalším úkolem bylo zjistit přítomnost kyseliny karmínové v usušených červcích, dále v pigmentu připraveného z červců a extraktu carminum rubrum pomocí infračervené spektroskopie s Fourierovou transformací (FTIR). Výsledkem této práce bylo seznámení se s původem tohoto barviva, příprava pigmentů a identifikace kyseliny karmínové přítomné v připravených pigmentech.
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...
Interaktivní nástroje ve výuce chemie - Interaktivní výuka podporovaná softwarem Mathematica
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Duschinská, Karolina (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí appletů vytvořených softwarem Wolfram Mathematica. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení s tímto softwarem a s možnostmi jeho využití ve výuce předmětu chemie. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních appletů softwaru Wolfram Mathematica. K naplnění tohoto cíle autorka podrobně rozebírá zdrojové kódy sedmi demonstračních appletů nazvaných "Vzorce a struktury některých jednoduchých molekul", "Sestavte si svůj vlastní atom", "Atomové orbitaly", "Alkany", "Změny oxidačních čísel atomu uhlíku", "VSEPR" a "Stavová rovnice ideálního plynu", které jsou volně přístupné na oficiálních stránkách společnosti Wolfram. Z těchto zdrojových kódů byly vybrány a popsány...
Interaktivní nástroje ve výuce chemie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (vedoucí práce) ; Rusek, Martin (oponent)
Informační a komunikační technologie (dále jen "ICT") stále více pronikají do struktur společnosti, jejích funkcí i života samotných jedinců. Integrace ICT do vzdělávání spojená s proměnou tradičního pojetí vzdělávání v moderní edukační prostředí je proto chápána jako jeden z významných faktorů dalšího rozvoje. Předkládaná práce se zabývá některými možnostmi využití elektronické podpory ve výuce chemie na středních školách. Jde především o vizualizaci učiva chemie, vhodnou positivní motivaci a aktivizaci žáka. Práce blíže popisuje prezentaci učiva chemie pomocí specializovaných počítačových programů a vizualizací chemických dějů. Jedním z cílů této diplomové práce je seznámení čtenářů s různými softwary na podporu výuky chemie a zhodnocení těchto softwarů z hlediska praktičnosti, obtížnosti a možností jejich dalšího využití. Mezi vybrané a popisované softwary patří ACD/Chemsketch, Isis/Draw, WebLab Viewer Lite, Orbitel Viewer, ArgusLab, Anorganická chemie, ChemDraw, ChemLab, Basic Chemi a LM Chemie. Podstatná část práce je následně věnována softwaru Wolfram Mathematica, když shrnuje nejdůležitější informace o výrobci, distributorovi, různých typech softwaru a jejich využití. Dalším a neméně důležitým cílem této práce je snaha motivovat k tvorbě a využívání některých demonstračních projektů softwaru...
Příprava košenilového karmínu a identifikace kyseliny karmínové pomocí infračervené spektrometrie
Helceletová, Zuzana ; Čapek Adamec, Martin (oponent) ; Hrdličková Kučková, Štěpánka (vedoucí práce)
Úkolem této práce bylo připravit malířský pigment s názvem košenilový karmín z usušeného červce nopálového podle historické receptury. Dalším úkolem bylo zjistit přítomnost kyseliny karmínové v usušených červcích, dále v pigmentu připraveného z červců a extraktu carminum rubrum pomocí infračervené spektroskopie s Fourierovou transformací (FTIR). Výsledkem této práce bylo seznámení se s původem tohoto barviva, příprava pigmentů a identifikace kyseliny karmínové přítomné v připravených pigmentech.
Využití moderních nástrojů marketingové komunikace v bankovním sektoru
Helceletová, Zuzana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Štrégl, Richard (oponent)
Diplomová práce obsahuje teoretický přehled nástrojů marketingové komunikace, jak jej uvádí různí autoři, analýzu používaných nástrojů v marketingové komunikaci velkých bankovních subjektů působících na českém trhu založenou na informacích získaných od zaměstnanců těchto bank a v závěrečné části také návrh využití některých moderních nástrojů, které tyto banky dosud nevyužívají.

Viz též: podobná jména autorů
1 Helceletová, Zuzana Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.