Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace lepení střechy autobusu
Jaroš, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.
Vliv povrchu na pevnost lepeného spoje
Trhoň, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části, která je rešeršního charakteru, jsou zpracována tyto témata: teorie lepení, úprava lepených ploch, rozdělení lepidel, použití lepidel v dopravním průmyslu a konstrukce a namáhání lepených spojů. V druhé části této práce je experimentální vyhodnocení vlivu povrchu lepeného materiálu na pevnost lepeného spoje.
Kyanoakrylátové lepidlo v průmyslu
Novák, Libor ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována jako experiment, který má popsat a ověřit vlastnosti kyanoakrylátových lepidel značky Loctice a Sika Lock. Dále porovnává vlastnosti zmíněných lepidel, a to na deseti různých materiálech. Ty byly následně slepeny do přeplátovaného spoje. Po slepení byla část vzorků ponechána běžným podmínkám a druhá část se vložila do kataplasmy, kde byly vystaveny extrémním podmínkám (zvýšená vlhkost a teplota). Následovala zkouška na smykové namáhání spoje vzorku. Změřené hodnoty zatížení se zaznamenaly do grafů, a to pro každý slepený materiál zvlášť.
Kyanoakrylátové lepidlo v průmyslu
Novák, Libor ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zpracována jako experiment, který má popsat a ověřit vlastnosti kyanoakrylátových lepidel značky Loctice a Sika Lock. Dále porovnává vlastnosti zmíněných lepidel, a to na deseti různých materiálech. Ty byly následně slepeny do přeplátovaného spoje. Po slepení byla část vzorků ponechána běžným podmínkám a druhá část se vložila do kataplasmy, kde byly vystaveny extrémním podmínkám (zvýšená vlhkost a teplota). Následovala zkouška na smykové namáhání spoje vzorku. Změřené hodnoty zatížení se zaznamenaly do grafů, a to pro každý slepený materiál zvlášť.
Optimalizace lepení střechy autobusu
Jaroš, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením produktivity lepení a požadavkem na snížení hmotnosti, při zachování tuhosti, střech autobusů. První část je věnována popisu stávající technologie lepení střech autobusu. Následuje popis teoretických předpokladů lepeného spoje. Řešení je navrženo pomocí lepení s urychlovačem, jsou zde navržena a porovnána dvě lepidla od firmy DINITROL a od firmy SIKA. Následuje výběr a podrobný popis navržené technologie. Na závěr je předložen projekt odlehčené konstrukce střechy vozu z lepených sendvičových panelů.
Vliv povrchu na pevnost lepeného spoje
Trhoň, Vojtěch ; Halamík, Tomáš (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části, která je rešeršního charakteru, jsou zpracována tyto témata: teorie lepení, úprava lepených ploch, rozdělení lepidel, použití lepidel v dopravním průmyslu a konstrukce a namáhání lepených spojů. V druhé části této práce je experimentální vyhodnocení vlivu povrchu lepeného materiálu na pevnost lepeného spoje.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.