Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet v marketingu
Gabriel, Vladislav ; Jelínek, Jiří (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Tato práce charakterizuje pojem internet marketing a popisuje jeho jednotlivé složky (search engine marketing, internetová reklama, PR na internetu, e-mail marketing a jiné). Dále popisuje možnosti využití internetu v marketingu a nové formy komunikace na internetu. Výdaje do reklamy na internetu neustále rostou, stejně jako počet uživatelů. S růstem subjektů na trhu vysokých škol se zvyšuje konkurence a je třeba, aby se vysoká škola chovala jako tržní subjekt včetně aplikace marketingu. Cílem této práce je analýza a návrh komunikační strategie Fakulty managementu Vysoké školy ekonomické v Praze při využití poznatků z teoretické části. V praktické části bude identifikována cílová skupina, sestavena zpráva a vybrána komunikační cesta. Dále bude sestaven časový harmonogram činností a rozpočet.
Formáty pro ukládání zvuku a další aspekty jejich šíření
Gabriel, Vladislav ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce)
Zvuk je mechanické chvění, které se přenáší vzduchem. Uložen může být analogově nebo digitálně. Digitálně se zvuk ukládá do souborů různých formátů se ztrátou nebo beze ztráty informace. Ztrátové formáty se od sebe liší mírou komprese, mírou ztráty informace a datovým tokem nutným pro přehrávání. Hudební díla uložená v těchto formátech jsou většinou chráněna autorským právem a jejich šíření bez souhlasu autora je trestné. K tomuto nelegálnímu šíření se dnes využívají výměnné sítě. Ty můžeme dělit na tři podskupiny a to sítě s centrálním vyhledávačem, decentralizovaným vyhledáváním a distribuovaným anonymním vyhledáváním. Masivní využívání těchto sítí mělo za následek snížení tržeb nahrávacích společností, které se snažily tento pokles zmírnit různými prostředky (ochrana kompaktních disků, mediální kampaně, represe).

Viz též: podobná jména autorů
4 Gabriel, Viktor
4 Gabriel, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.