|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
|
|
Návrh marketingové strategie
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost distribuující zdravotnický materiál pro pacienty s onemocněním diabetes. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
|
|
Návrh marketingové strategie
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost distribuující zdravotnický materiál pro pacienty s onemocněním diabetes. Práce obsahuje teoretická východiska marketingových strategií, analýzu současné situace firmy a celého odvětví. Následně jsou vypracovány návrhy a doporučení, které přispějí k vyšším ziskům společnosti a také k vyššímu podílu na trhu.
|
|
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Ferenčák, Richard ; Maštera, František (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce na téma:„ Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ analyzuje vnitřní a vnější prostředí společnosti PharmaCorp s.r.o., která poskytuje služby v oblasti dodávek specializovaného zdravotnického materiálu do zdravotnických zařízení. V úvodu bakalářské práce bude podrobně vysvětleno teoretické shrnutí marketingových pojmů. Analýzy budou následně vyhodnoceny a navrženy nové návrhy na opatření v podobě marketingového plánu pro rozšíření portfolia prodávaných produktů a prodejní sítě lékáren.
|