Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj mluveného projevu v německém jazyce u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni ZŠ
Erychlebová, Daniela ; Nečasová, Pavla (vedoucí práce) ; Botlík Nuc, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojem mluveného projevu v německém jazyce u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základních školách. Cílem práce je navrhnout aktivity, které budou aplikovány během osmi intervenčních setkání se žáky a vyhodnotit, zda tyto aktivity úspěšně přispěly k rozvoji mluveného projevu u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Sledovaní žáci navštěvují devátý ročník základní školy zřízené dle paragrafu 16 školského zákona. Jeden ze sledovaných žáků má diagnostikované specifické poruchy učení, druhý žák má diagnostikovanou hyperkinetickou poruchu s deficitem pozornosti a třetí sledovaný žák má diagnostikovanou poruchu autistického spektra. Teoretická část pojednává o výuce němčiny jako druhého cizího jazyka na českých základních školách, o mluveném projevu, o speciálních vzdělávacích potřebách sledovaných žáků a v neposlední řadě i o projevech těchto diagnóz ve výuce německého jazyka. Praktická část obsahuje výzkum vedený metodou případové studie, která je uskutečněna osmi intervenčními setkáními se sledovanými žáky. Součástí výzkumu je řízený rozhovor s vyučujícím anglického jazyka sledovaných žáků. Zda byl cíl výzkumu naplněn, dokazují přepisy záznamů z diktafonu vstupní a výstupní nahrávky mluveného projevu sledovaných chlapců. Mluvený projev byl po realizaci...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.