Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně
Chládková, Martina
Chládková, M. „Marketingový mix ve vybrané maloobchodní prodejně“. Bakalářská práce Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Bakalářská práce se zabývá analýzou současné podoby marketingového mixu ve vybrané maloobchodní prodejně. Jejím cílem je návrh na zlepšení fungování vybraných prvků rozšířeného marketingového mixu. Návrhy vychází z analýzy vnějšího prostředí, analýzy konkurence a z provedeného průzkumu trhu. Pro naplnění cíle práce je provedena literární rešerše, ve které jsou vymezeny základní pojmy. Ve výsledcích práce jsou aplikovány jednotlivé metody analýzy jako PESTE, Porterův model pěti hybných sil, analýza konkurence a EFE matice. Vnitřní prostředí prodejny je zkoumáno s využitím rozšířeného marketingového mixu. K vytvoření doporučení na zlepšení a k identifikaci cílového zákazníka je využito dotazníkové šetření. Nejvhodnější návrhy jsou posouzeny z ekonomického hlediska.
Využití celebrit v marketingové komunikaci dámské kosmetiky značky adidas
Adamcová, Kristina ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Chládková, Martina (oponent)
Cílem diplomové práce bylo vyhodnotit vhodnost volby beachvolejbalových reprezentantek Kristýny Kolocové a Markéty Slukové jako nových tváří dámské kosmetiky značky adidas. Po představení značky adidas následuje popis portfolia produktů distribuovaných touto značkou, deskripcí její komunikace a charakteristikou komunikace hlavního konkurenta. Sekundární výzkum připravil potřebné základy pro výzkum primárního charakteru. Prostředkem primárního výzkumu byl dotazník, který byl distribuován 162 respondentům převážně z Vysoké školy ekonomické. Výsledkem bylo zjištění, že Kristýna a Markéta jsou známé asi u poloviny dotázaných a že absence klíčového komunikačního kanálu, televize, měla možný dopad na povědomí o spolupráci s dámskou kosmetikou značky adidas. Doporučením pro příští marketingové kampaně je intenzivnější komunikace prostřednictvím internetu a použití televize jako klíčového komunikačního prostředku.

Viz též: podobná jména autorů
2 Chládková, Marika
1 Chládková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.