Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu
Branný, Adam ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce s názvem Marketingová simulace a její využití v praxi na příkladu fiktivního trhu si klade za hlavní cíl vytvořit zkušební verzi marketingové manažerské simulace v programu Microsoft Excel, otestovat ji a z tohoto testování vyvodit závěry relevantní pro její další vývoj. Práce obsahuje teoretické poznatky z oblasti marketingového řízení, uvádí teoretické i praktické informace o manažerských simulacích a marketingových manažerských simulacích z hlediska pohledu historického i soudobého. Dále představuje skutečně vytvořenou zkušební verzi simulace, která dostala název MarSim z pohledu jejího autora i případných uživatelů. Přináší také údaje o proběhlém testování a jeho výsledcích, jež se spolu s dalšími daty staly východiskem pro návrh případných vylepšení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.