Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trénink jazykových schopností podle Elkonina (u dětí s opožděným vývojem řeči prostým, s lehkou mentální retardací a s rysy nebo syndromem ADD/ADHD)
Škaloudová, Renata ; Housarová, Blanka (oponent)
Tato práce se zabývá rozvojem fonematického sluchu a fonologického uvědomění pomocí Tréninku jazykových schopností podle Elkonina. Program Tréninku jazykových schopností je v ní aplikován na specifické skupiny děti s poruchami komunikačního procesu - s opožděným vývojem řeči prostým, s lehkou mentální retardací a s rysy nebo syndromem ADD/ADHD. Uvádí úpravy programu vhodné k tomu, aby jej tyto skupiny dětí úspěšně zvládly. Teoretická část práce je věnována popisu východisek, jichž mohl D. B. Elkonin ve svédobě využít, jakož i současnému náhledu na problematiku rozvoje fonematického sluchu afonologického uvědomění ve světě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza nejvýznamnějších teorií managementu vzdělávání v akademickém časopise v období 2000 - 2015
Škaloudová, Renáta ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se věnuje obsahové analýze článků mezinárodního periodika The International Journal of Educational Management (IJEM). Toto akademické periodikum se zaměřuje zejména na management vzdělávání. Cílem diplomové práce je analyzovat odborné články uveřejněné od roku 2000 do roku 2015 v tomto periodiku a na základě výsledků této obsahové analýzy stanovit nejvýznamnější trendy managementu vzdělávání za období 2000 až 2015. Diplomová práce obsahuje dvě hlavní části, teoretická východiska a praktickou část. Teoretická východiska práce charakterizují management vzdělávání, jeho vývoj, obsah a teorie. Praktická část obsahuje metodologii obsahové analýzy a zobrazuje výsledky práce. Závěr práce vychází z výsledků analýzy a je zodpovězeno na výzkumnou otázku práce. KLÍČOVÁ SLOVA management vzdělávání, obsahová analýza, International Journal of Educational Management, trendy managementu vzdělávání
Trénink jazykových schopností podle Elkonina (u dětí s opožděným vývojem řeči prostým, s lehkou mentální retardací a s rysy nebo syndromem ADD/ADHD)
Škaloudová, Renata ; Housarová, Blanka (oponent)
Tato práce se zabývá rozvojem fonematického sluchu a fonologického uvědomění pomocí Tréninku jazykových schopností podle Elkonina. Program Tréninku jazykových schopností je v ní aplikován na specifické skupiny děti s poruchami komunikačního procesu - s opožděným vývojem řeči prostým, s lehkou mentální retardací a s rysy nebo syndromem ADD/ADHD. Uvádí úpravy programu vhodné k tomu, aby jej tyto skupiny dětí úspěšně zvládly. Teoretická část práce je věnována popisu východisek, jichž mohl D. B. Elkonin ve svédobě využít, jakož i současnému náhledu na problematiku rozvoje fonematického sluchu afonologického uvědomění ve světě. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
3 Škaloudová, Renata
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.