Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rizikový kapitál ve střední a východní Evropě
Novodvorský, Martin ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Šejtka, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá investicemi do rizikového a rozvojového kapitálu v regionu střední a východní Evropy. Za cíl jsem si zvolil, zmapovat vývoj na tomto trhu v regionu střední a východní Evropy a porovnat ho s celoevropskými trendy pomocí metod popisné statistiky. Jako podklad slouží statistiky Evropské asociace rizikového a rozvojového kapitálu. Teoretická část obsahuje úvod do tématiky a vymezení důležitých pojmů. Praktická část se věnuje vývoji tohoto trhu z pohledu shromážděných prostředků, investiční a výstupové aktivity. Region střední a východní Evropy stále zaostává za celoevropskými trendy a to jak výší vybraných prostředků, tak investiční a výstupovou aktivitou. Atraktivita pro investory ovšem roste. Rozdíl mezi zeměmi regionu a zbytkem Evropy se postupně snižuje. Region kopíruje trendy celoevropského trhu s ročním zpožděním. Investice zaznamenávají poměrně silné výkyvy a směřují především do odkupů. Do rozvoje nových, perspektivních společností směřuje naprosto zanedbatelná část prostředků.
Analýza vzdělávacích portálů na trhu České republiky.
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Benáčanová, Helena (oponent)
Diplomová práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání v podobě vzdělávacích portálů. Cílem práce je provedení rešerše vzdělávacích portálů na trhu ČR a následná analýza portálů, které uživatelům nabízí služby pro podporu výuky. V teoretické části se práce zaměřuje na definici pojmů formální a neformální vzdělávání, popisuje příklady jeho využití. Dále se pak zabývá elektronickým vzděláváním v podobě e-learningu, definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje jeho historický vývoj, formy a prostředky e-learningové výuky. Diplomová práce se dále zabývá analýzou 17 portálů, z nichž dva jsou popsány detailně, jedná se o zástupce formálního a neformálního vzdělávání. Zpracovaná analýza nabízí informace o správcích portálů, dále pak rozsahu poskytovaných služeb a také obchodního modelu, který portály využívají.
Využití e-learningových technologií ve výuce na školách středního stupně vzdělávání
Šejtka, Ondřej ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Tato práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání tzv. e-learningem a jeho zaměřením na školy středního stupně vzdělávání. Teoretická část práce definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje historický vývoj e-learningu, vhodné formy a prostředky e-learningové výuky pro střední školy. Představuje také několik konkrétních prostředků pro e-learningovou výuku na středních školách. Praktická část práce hodnotí stav využití e-learningových technologií při výuce na školách středního stupně vzdělání v ČR. Výzkum probíhal oslovením většího počtu středních škol dotazníkovou metodou a následné výsledky jsou graficky znázorněny v závěru práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.