Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie podpory prodeje v Procter & Gamble
Šebesta, Miroslav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Jech, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem podpory prodeje se zaměřením na aktivity firmy Procter & Gamble na českém trhu. Vzhledem ke vzrůstající důležitosti podpory prodeje na českém trhu, práce si klade za cíl uvést hlavní akademické poznatky ohledně podpory prodeje a otestovat je na portfoliu firmy Procter & Gamble. Dalším cílem diplomové práce je zhodnotit strategie podpory prodeje firmy Procter & Gamble a zjistit, jestli pro ni představují konkurenční výhodu. Použitím statistických a srovnávacích metod, práce přináší hodnotné závěry pro marketery z řad dodavatelů i odběratelů. Bylo zjištěno, že podpora prodeje firmy Procter & Gamble se nevymyká akademickým poznatkům a slouží jako výhoda oproti jejím hlavním konkurentů na českém trhu.

Viz též: podobná jména autorů
10 ŠEBESTA, Michal
4 Šebesta, Marcel
1 Šebesta, Mariana
3 Šebesta, Martin
10 Šebesta, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.