Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hudba v choreografii interakce tance a hudby s využitím pohyb ových senzorů
Šťávová, Helena ; GREMLICOVÁ, Dorota (vedoucí práce) ; WIESNER, Daniel (oponent)
Diplomová práce nazvaná Hudba v choreografii s podtitulem Interakce tance a hudby s využitím pohybových senzorů si klade za cíl charakterizovat vztah mezi tancem a hudbou a vliv, který na tento vztah měl technologický pokrok v průběhu 20. století. V práci je věnována detailní pozornost možnosti využití pohybových senzorů, jsou představeny jejich základní typy a možnosti jejich využití v tvorbě. Na základě rozboru a analýzy vlastní magisterské choreografie Umění manipulace autorky, je popsán postup spolupráce mezi choreografem a skladatelem při tvorbě performance, která používá moderní technologii v podobě pohybového senzoru Hot Hand.
Osobnost Ohada Naharina
Šťávová, Helena ; NĚMEČKOVÁ, Elvíra (vedoucí práce) ; Indráková, Tereza (oponent)
Moje bakalářská práce nazvaná Osobnost Ohada Naharina si klade za cíl přiblížit počátek vývoje moderního tance v tehdejším státě Palestina a vliv tanečních proudů ze zahraničí. Představuji zde vznik moderní taneční skupiny Batsheva Dance Company a jedinečného choreografa Ohada Naharina, který dovedl tento soubor na samý vrchol ve světovém měřítku. Na základě rozboru a analýzy jeho choreografií, vykresluji profil tohoto izraelského tvůrce, jenž způsobil revoluci na taneční scéně současného tance v Izraeli a ve světě.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.