National Repository of Grey Literature 8 records found  Search took 0.01 seconds. 
LabVIEW instrument control toolbox
Mazal, Ctibor ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (referee) ; Blaha, Petr (advisor)
This diploma thesis is containing the description of the LabVIEW Instrument Control Toolbox project. Initial preparations like the development environment choosing process, as well as the instrument driver layer choice are present along with the project requirements. A signal approach to the instrument control is defined and described in detail. This thesis also contains the main project development in The National Instruments LabVIEW and at the end, a detailed description and user guidance for each developed and fully integrated toolbox module.
Vector Control of Synchronous Machine
Rajchman, Zbyněk ; Pazdera, Ivo (referee) ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (advisor)
The aim of this thesis is to describe the mathematical model of a permanent magnet synchronous motor (PMSM) using (d-q axis). The d-q model of the PMSM has been developed on rotor reference frame, it is done by converting the three phase voltages an currents to dq variables by using Parks transformation. The mathematical model of PMSM has been verified and designed in MATLAB-SIMULINK.
Measurement of automotive alternators using LabVIEW
Kufa, Daniel ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (referee) ; Vítek, Ondřej (advisor)
This work presents development system LabVIEW and the possibility to create virtual measuring devices. Particular realization of virtual measuring device within the frame of this work is applied on measurement of basic characteristics of claw-pole alternator. The structure and the principle of function of this alternator is described in brief. Created virtual measurement device is described in detail. The entire block scheme, that is the source code for LaBVIEW development system, is attached only in electronic form. The printed version contains front panel of the device and almost all the structures of block scheme.
Fault-Tolerant Control of a Flux-switching Permanent Magnet Synchronous Machine
Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah ; Singule, Vladislav (referee) ; Skala, Bohumil (referee) ; Skalický, Jiří (advisor)
Je jasné, že nejúspěšnější konstrukce zahrnuje postup vícefázového řízení, ve kterém každá fáze může být považována za samostatný modul. Provoz kterékoliv z jednotek musí mít minimální vliv na ostatní, a to tak, že v případě selhání jedné jednotky ostatní mohou být v provozu neovlivněny. Modulární řešení vyžaduje minimální elektrické, magnetické a tepelné ovlivnění mezi fázemi řízení (měniče). Synchronní stroje s pulzním tokem a permanentními magnety se jeví jako atraktivní typ stroje, jejíž přednostmi jsou vysoký kroutící moment, jednoduchá a robustní konstrukce rotoru a skutečnost, že permanentní magnety i cívky jsou umístěny společně na statoru. FS-PMSM jsou poměrně nové typy střídavého stroje stator-permanentní magnet, které představují významné přednosti na rozdíl od konvenčních rotorů - velký kroutící moment, vysoký točivý moment, v podstatě sinusové zpětné EMF křivky, zároveň kompaktní a robustní konstrukce díky umístění magnetů a vinutí kotvy na statoru. Srovnání výsledků mezi FS-PMSM a klasickými motory na povrchu upevněnými PM (SPM) se stejnými parametry ukazuje, že FS-PMSM vykazuje větší vzduchové mezery hustoty toku, vyšší točivý moment na ztráty v mědi, ale také vyšší pulzaci díky reluktančnímu momentu. Pro stroje buzené permanentními magnety se jedná o tradiční rozpor mezi požadavkem na vysoký kroutící moment pod základní rychlostí (oblast konstantního momentu) a provozem nad základní rychlostí (oblast konstantního výkonu), zejména pro aplikace v hybridních vozidlech. Je předložena nová topologie synchronního stroje s permanentními magnety a spínaným tokem odolného proti poruchám, která je schopná provozu během vinutí naprázdno a zkratovaného vinutí i poruchách měniče. Schéma je založeno na dvojitě vinutém motoru napájeném ze dvou oddělených vektorově řízených napěťových zdrojů. Vinutí jsou uspořádána takovým způsobem, aby tvořila dvě nezávislé a oddělené sady. Simulace a experimentální výzkum zpřesní výkon během obou scénářů jak za normálního provozu, tak za poruch včetně zkratových závad a ukáží robustnost pohonu za těchto podmínek. Tato práce byla publikována v deseti konferenčních příspěvcích, dvou časopisech a knižní kapitole, kde byly představeny jak topologie pohonu a aplikovaná řídící schémata, tak analýzy jeho schopnosti odolávat poruchám.
Fault-Tolerant Control of a Flux-switching Permanent Magnet Synchronous Machine
Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah ; Singule, Vladislav (referee) ; Skala, Bohumil (referee) ; Skalický, Jiří (advisor)
Je jasné, že nejúspěšnější konstrukce zahrnuje postup vícefázového řízení, ve kterém každá fáze může být považována za samostatný modul. Provoz kterékoliv z jednotek musí mít minimální vliv na ostatní, a to tak, že v případě selhání jedné jednotky ostatní mohou být v provozu neovlivněny. Modulární řešení vyžaduje minimální elektrické, magnetické a tepelné ovlivnění mezi fázemi řízení (měniče). Synchronní stroje s pulzním tokem a permanentními magnety se jeví jako atraktivní typ stroje, jejíž přednostmi jsou vysoký kroutící moment, jednoduchá a robustní konstrukce rotoru a skutečnost, že permanentní magnety i cívky jsou umístěny společně na statoru. FS-PMSM jsou poměrně nové typy střídavého stroje stator-permanentní magnet, které představují významné přednosti na rozdíl od konvenčních rotorů - velký kroutící moment, vysoký točivý moment, v podstatě sinusové zpětné EMF křivky, zároveň kompaktní a robustní konstrukce díky umístění magnetů a vinutí kotvy na statoru. Srovnání výsledků mezi FS-PMSM a klasickými motory na povrchu upevněnými PM (SPM) se stejnými parametry ukazuje, že FS-PMSM vykazuje větší vzduchové mezery hustoty toku, vyšší točivý moment na ztráty v mědi, ale také vyšší pulzaci díky reluktančnímu momentu. Pro stroje buzené permanentními magnety se jedná o tradiční rozpor mezi požadavkem na vysoký kroutící moment pod základní rychlostí (oblast konstantního momentu) a provozem nad základní rychlostí (oblast konstantního výkonu), zejména pro aplikace v hybridních vozidlech. Je předložena nová topologie synchronního stroje s permanentními magnety a spínaným tokem odolného proti poruchám, která je schopná provozu během vinutí naprázdno a zkratovaného vinutí i poruchách měniče. Schéma je založeno na dvojitě vinutém motoru napájeném ze dvou oddělených vektorově řízených napěťových zdrojů. Vinutí jsou uspořádána takovým způsobem, aby tvořila dvě nezávislé a oddělené sady. Simulace a experimentální výzkum zpřesní výkon během obou scénářů jak za normálního provozu, tak za poruch včetně zkratových závad a ukáží robustnost pohonu za těchto podmínek. Tato práce byla publikována v deseti konferenčních příspěvcích, dvou časopisech a knižní kapitole, kde byly představeny jak topologie pohonu a aplikovaná řídící schémata, tak analýzy jeho schopnosti odolávat poruchám.
Vector Control of Synchronous Machine
Rajchman, Zbyněk ; Pazdera, Ivo (referee) ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (advisor)
The aim of this thesis is to describe the mathematical model of a permanent magnet synchronous motor (PMSM) using (d-q axis). The d-q model of the PMSM has been developed on rotor reference frame, it is done by converting the three phase voltages an currents to dq variables by using Parks transformation. The mathematical model of PMSM has been verified and designed in MATLAB-SIMULINK.
LabVIEW instrument control toolbox
Mazal, Ctibor ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (referee) ; Blaha, Petr (advisor)
This diploma thesis is containing the description of the LabVIEW Instrument Control Toolbox project. Initial preparations like the development environment choosing process, as well as the instrument driver layer choice are present along with the project requirements. A signal approach to the instrument control is defined and described in detail. This thesis also contains the main project development in The National Instruments LabVIEW and at the end, a detailed description and user guidance for each developed and fully integrated toolbox module.
Measurement of automotive alternators using LabVIEW
Kufa, Daniel ; Aboelhassan, Mustafa Osman Elrayah (referee) ; Vítek, Ondřej (advisor)
This work presents development system LabVIEW and the possibility to create virtual measuring devices. Particular realization of virtual measuring device within the frame of this work is applied on measurement of basic characteristics of claw-pole alternator. The structure and the principle of function of this alternator is described in brief. Created virtual measurement device is described in detail. The entire block scheme, that is the source code for LaBVIEW development system, is attached only in electronic form. The printed version contains front panel of the device and almost all the structures of block scheme.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.