|
Návrh firemního databázového systému zboží
Zatočil, Radek ; Píšová, Marta (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nového databázového systému pro výběr a hledání zboží. Návrh konceptuálního a logického schématu databázové struktury skladového hospodářství pro firmu. Hlavní důraz je kladen na rychlost získání informace z databáze, jednoduchost a přehlednost konečného návrhu.
|
|
Podnikatelský plán pro založení malého podniku v oblasti gastronomie
Vavrisová, Lenka ; Píšová, Marta (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na vytvoření zcela nového podnikatelského subjektu působícího v oblasti rychlého občerstvení (gastronomie). Práce vychází z předpokladu tržní mezery v této oblasti podnikání. Základem návrhu je analýza a vymezení podmínek pro založení tohoto podnikání. Důraz je kladen zejména na vymezení trhu a identifikaci cílové skupiny zákazníků. Výstupem práce je ucelený postup pro otevření podniku tohoto typu, včetně návrhu marketingové a finanční strategie, a vyhodnocení předpokladů úspěchu podnikání.
|
|
Návrh firemního databázového systému zboží
Zatočil, Radek ; Píšová, Marta (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh nového databázového systému pro výběr a hledání zboží. Návrh konceptuálního a logického schématu databázové struktury skladového hospodářství pro firmu. Hlavní důraz je kladen na rychlost získání informace z databáze, jednoduchost a přehlednost konečného návrhu.
|
|
Podnikatelský plán pro založení malého podniku v oblasti gastronomie
Vavrisová, Lenka ; Píšová, Marta (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je sestavení podnikatelského záměru na vytvoření zcela nového podnikatelského subjektu působícího v oblasti rychlého občerstvení (gastronomie). Práce vychází z předpokladu tržní mezery v této oblasti podnikání. Základem návrhu je analýza a vymezení podmínek pro založení tohoto podnikání. Důraz je kladen zejména na vymezení trhu a identifikaci cílové skupiny zákazníků. Výstupem práce je ucelený postup pro otevření podniku tohoto typu, včetně návrhu marketingové a finanční strategie, a vyhodnocení předpokladů úspěchu podnikání.
|