National Repository of Grey Literature 363 records found  beginprevious316 - 325nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
The Segmentation of Clients of Commercial Banks in the Czech Republic And the Proposal of the Product Portfolio For the Selected Segment In Eyes of the Československá obchodní banka, a. s. Poštovní spořitelna
Mikoláš, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Svoboda, Libor (referee)
Diplomová práce zkoumá problematiku segmentace trhu. Přístupy k segmentaci trhu jsou nejprve popsány obecně a následně aplikovány na bankovní trh v České republice. Na bankovním trhu jako jeden ze subjektů působí také Československá obchodní banka, a. s., Poštovní spořitelna. U tohoto subjektu je vybrán určitý segment klientů - majitelé vkladních knížek, ve kterém jsou analyzovány případné možnosti segmentace a jsou učiněny závěry včetně navržení produktového portfolia pro tento segment.
New product launch of lever arch file OneTip
Kotrlová, Iva ; Koudelka, Jan (advisor) ; Petříčková, Margit (referee)
A main topic of thesis has been new product launch of lever arch file OneTip. The goal has been to evaluate propriety and correctness of marketing tools used. I defined crucial project points and set up my own solutions and proposals in marketing recommendation chapter.
Marketing conception of floorball brand
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (advisor) ; Jírů, Pavel (referee)
The main objektive of this thesis is to analyze the market position of floorball brand Canadien and to suggest improvements for marketing conception of Charlies and Co. company (exclusive distributor of brand Canadien in the Czech Republic). The theoretical part analyses czech floorball market, divides it into different segments and presents the results of marketing research specialized on evaluation of the main floorball brands in the Czech Republic. The most important information about the market and the brand Canadien are summarized in Swot analysis. The end of the thesis is devoted to suggestion of appropriate future brand strategy and concrete steps for each part of the marketing mix.
Advertising, measuring of advertising efficiency
Žemlička, Martin ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hospodský, Richard (referee)
Advertising as every day phenomenon of our live. First part discusses s this issue theorethicaly, advertising message, consumers. Broader context of advertising - market segmentation, brand building, modern issues. Second part is about practice. On the basic of real market research are discussed basic ananlytical methods - advertising evaluation of companies Coca Cola and Kofola. Part of this work is attachment of summary of this research.
Brand Placement in Films and Television
Žlabová, Alžběta ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hřídelová, Karla (referee)
Tato diplomová práce se zabývá postoji českých spotřebitelů k Brand (Product) Placementu ve filmech a v televizi, tj. k umísťování značkových výrobků ve zmíněných médiích za účelem předání komerčního sdělení. Praktická část práce zkoumá postoje Českých spotřebitelů k této formě komunikace a jejich názory týkající se etičnosti a přijatelnosti Brand (Product) Placementu. V analytické části práce jsou sledovány rozdíly v názorech českých spotřebitelů vzhledem k individuálním odlišnostem, pohlaví respondentů a konkrétním umísťovaným produktovým kategoriím.
Možnosti marketingu spotřebitelských úvěrů
Hromádková, Jana ; Koudelka, Jan (advisor) ; Rutová, Eva (referee)
Práce pojednává o trhu spotřebitelských úvěrů se zaměřením na marketing v této oblasti. Poskytuje přehled o oblasti spotřebitelských úvěrů ? pojmech, legislativě, trzích i odhadu do budoucnosti. Mapuje teoretický aparát v oblasti marketingu služeb se zaměřením na marketing finančních služeb. V praktické části řeší konkrétní situaci z praxe. Popisuje ji, analyzuje, vyhledává příčiny a důsledky této situace a zkoumá názory spotřebitelů. Závěrem je doporučení týkající se konkrétní situace v praxi podpořené teoretickým aparátem a praktickými zkušenostmi. Práce byla vypracována při spolupráci se společností CETELEM ČR, a.s..
Category Management At The Supplier´s Side
Tomšů, Michal ; Koudelka, Jan (advisor) ; Sottlová, Kamila (referee)
Práce popisuje proces category managementu z pohledu dodavatele. Součástí je řešení konkrétního CM projektu, jehož hlavním cílem bylo připravit nové layouty a planogramy a provést sortimentní analýzu. Práce rovněž srovnává přístupy k CM spolupráci mezi vybranými mezinárodními obchodními řetězci, které působí na českém trhu. Součástí práce jsou doporučení pro budoucí CM praxi.
Communication mix analysis - The Prague Public Transit Co. Inc.
Hais, Libor ; Koudelka, Jan (advisor) ; Dostál, Ivo (referee)
Práce je analýzou marketinového komunikačního mixu Dopravního podniku hl. města Prahy. Blíže je zaměřena na cílovou skupinu zahraniční návštěvníci, přijíždějící do Prahy. Vychází ze statistických dat příjezdů turistů, hledá, popisuje a řeší nedostatky v komunikaci s nimi. Cílem práce je najít vhodné řešení zlepšení situace, což je splněno návrhem informačního letáku, který bude přeložen a distribuován ve více světových jazycích.
Influence of Reference Groups on High-school Students' Consumer Behavior
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (advisor) ; Brejchová, Jiřina (referee)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Marketingový význam privátních značek
Kočová, Barbora ; Koudelka, Jan (advisor) ; Hrušová, Lucie (referee)
Práce se zabývá marketingovým významem privátních značek v sortimentu potravinářského a drogistického zboží. Úvodní teoretická část zahrnuje popis důležitých aspektů odvětví maloobchodu, dále se zabývá vymezením pojmů značka a privátní značka (strategie privátních značek a jejich význam pro jednotlivé tržní subjekty). Následující kapitola analyzuje minulou, současnou situaci a možné budoucí trendy v oblasti privátních značek na základě dat společnosti The Nielsen Company. Důraz je kladen na evropský a český trh. Vlastní výzkum spočívá v identifikaci postojů českých spotřebitelů k sortimentu privátních značek metodou dotazování. Závěr tvoří formulace doporučení pro podnikovou praxi a shrnutí nejpodstatnějších poznatků.

National Repository of Grey Literature : 363 records found   beginprevious316 - 325nextend  jump to record:
See also: similar author names
9 KOUDELKA, Jaroslav
4 Koudelka, Jakub
9 Koudelka, Jaroslav
5 Koudelka, Jiří
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.