Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 74 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet jako nástroj marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby
Straková, Martina ; RADOK ŽÁDNÁ, Ingeborg (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Uvedené téma magisterské práce jsem si zvolila nejen s ohledem na svou profesionální manažerskou činnost, ale také z důvodu svého osobního zájmu o problematiku věnovanou moderním technologiím, které zasahují do všech oblastí osobního a pracovního života. Cíle diplomové práce je nejen vypracování souhrnného přehledu nástrojů již využívaných v prostředí internetu pro potřeby marketingu a Public Relations v oblasti vážné hudby, ale také přehled nových a nově vznikajících, které by mohly být využívány pro tyto potřeby, ale zatím ve vážné hudbě své uplatnění ještě nenalezly. Práce se zabývá zvoleným tématem na uživatelské úrovni v obecné rovině, mapuje současné dostupné vhodné prostředky v prostředí internetu z pohledu možného využití pro instituce fungující v oblasti vážné hudby. Získané údaje o stávajících a nově přicházejících technologiích sumarizuje a dává uživatelsky srozumitelný uceleným přehled o dané problematice.
Projekty inspirované El Sistema a možnosti realizace obdobného projektu v ČR
Režová, Markéta ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Diplomová práce navazuje na bakalářskou práci El Sistema - Jedinečný systém hudebního vzdělávání ve Venezuele téže autorky z roku 2010, aktualizuje ji a rozšiřuje o oddíly Projekty inspirované El Sistema a Možnosti realizace obdobného projektu v ČR. Ve druhém oddílu poskytuje komplexní pohled na šíření projektu v celosvětovém měřítku a hlavní tendence popisuje na třech praktických příkladech z Velké Británie, Argentiny a Německa. Třetí oddíl se zabývá výchozí situací v ČR, pozicí neziskového sektoru, konkurenčním prostředím a možnostmi financování obdobného projektu v českém prostředí. Práce se snaží na základě studia dostupných materiálů i vlastních zkušeností přinést materiál ke srovnání, zamyšlení a k možné implementaci obdobného projektu v českém prostředí.
Současná situace českých vydavatelství v alternativní a undergroundové hudbě
Kovalová, Terezie ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou, zda je vůbec možné zpopularizovat nebo proslavit alternativní či undergroundový projekt. K analýze jsem si vybrala pět vydavatelství, Minority records, Starcastic, Polí5, Citysurfer a Quazidelict. Původně jsem do práce chtěla zahrnout také vydavatelství a happeningovou agenturu AM180 spolu s jejich festivalem Creepy Teepee, ale i přes opakovanou snahu se mi nepovedlo zkontaktovat její zakladatele. Po určitém průzkumu jsem došla ke zjištění, že si tato komunita nepřeje být nijak navenek prezentována a celkově se velmi brání jakékoliv propagaci v mainstreamových médiích. Práce je zpracována netradiční formou, vzhledem k absolutnímu nedostatku informací o všech těchto vydavatelstvích jak v tištěných, tak v online médiích, jsem se rozhodla pro formu osobního rozhovoru. Proto bych zároveň omluvila i slangové vyjadřování aktérů rozhovorů. Dokresluje svět, o kterém je pojednáváno. Aby došlo ke konfrontaci názorů, pro všechny rozhovory jsem užila velmi podobnou sadu otázek, které se měnily pouze v závislosti na specializaci daného vydavatelství. Klíčová slova: vydavatelství, alternativní hudba, undergroundová hudba, subkultury
Způsob financování vybraných českých orchestrů v porovnání s vybranými evropskými orchestry
Moravec, Jaroslav ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato práce si klade za úkol prozkoumat problematiku financování vybraných českých orchestrů a konfrontovat mechanismy hospodaření, které jsou v České republice zavedeny, s některými evropskými orchestry. Jako zástupce českého prostředí jsem vybral celkem šest orchestrů; jmenovitě Českou filharmonii, Symfonický orchestr hlavního města Prahy FOK, Filharmonii Brno, Plzeňskou filharmonii, Janáčkovu filharmonii Ostrava a PKF - Prague Philharmonia. Z Evropy jsem se potom věnoval orchestrům, které jsou buď českému prostředí blízké historicky či velikostně, nebo pro nás mohou být z různých důvodů inspirující. Konkrétně se věnuji těmto orchestrům: Berliner Philharmoniker, Het Koninklijk Concertgebouw v Amsterdamu, anglický London Symphony Orchestra a Slovenská filharmónia. Cílem práce je vytvořit přehled charakteristik hospodaření všech těchto českých i evropských orchestrů, tyto způsoby mezi sebou porovnat a zhodnotit.
K financování kulturního sektoru v České republice
Krejča, Tomáš ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato diplomní práce nahlíží na oblast kulturního sektoru v České republice, na jeho fungování, strukturu a systémy financování. Jako základní, volí pohled ekonomický a analytický. Práce pojednává o prostředí, ve kterém kulturní produkt vzniká, o prostředí, ve kterém je realizován a o finančních mechanismech, které vznik produktu umožňují. Na základě analýzy konkrétních dat uvažuje nad efektivitou fungování některých subjektů a nad smysluplností jejich finančních, řídících a produkčních mechanismů. Práce analyzuje základní zdroje financování kulturního sektoru v CR a na základě poznaného se pokouší navrhnout nové možné metody a modifikace stávajícího financování, vedoucí k větší efektivitě a možnému lepšímu fungování subjektů působících v rámci tohoto sektoru, jakož i sektoru samotného. Jde však pouze o relevantní pokus, návrh, pokus, který může přispět ke zlepšení stávající situace. Avšak definitivně nalézt nová efektivní řešení financování kulturního sektoru, zefektivnit jeho současný systém fungování či vyřešit některé problémy s jeho fungováním spojené není a ani nemůže být cílem této práce.
Pražský filmový orchestr - analýza fungování
Kroužková, Marie ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Práce se zabývá především fungováním studentského symfonického tělesa Pražský filmový orchestr. Je zde zachyceno jeho působení od založení až po desetileté výročí, které probíhá v roce 2014. Detailně je rozvedena organizační struktura tělesa, finanční zajištění, organizace koncertní činnosti, repertoár. Zabývá se též nutnou změnou v názvu této právnické osoby vzhledem ke změně občanského zákoníku. Poslední z částí uvádí příklady velkých projektů filmové hudby světové úrovně a jejich organizační specifika. Nechybí ani uvedení dalších těles s podobným zaměřením. Stručně je zde nastíněn vývoj a historie filmové hudby od němého filmu až ke zlatému věku Hollywoodu a nejslavnějším světovým skladatelům filmové hudby.
Nové formy marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích
Kučerová, Anna ; BĚLOR, Roman (vedoucí práce) ; ŠTILEC, Jiří (oponent)
Magisterská diplomová práce "Nové formy v marketingu a jejich uplatnění v kulturních organizacích" se zabývá nejmodernějšími trendy v marketingu zejména v oblastech elektronických médií, on-line marketingu, video marketingu, virálního marketingu, sociálních sítí a guerillových kampaní. Tyto formy marketingu jsou vsazeny do teoretického kontextu moderního marketingového přístupu, vyznačujícím se orientací na zákazníka, nutností dlouhodobě plánovat, využíváním všech nástrojů marketingového mixu, zaměřením se na budování značky a neustálým zpětným měřením efektivity. Zároveň je jako nezbytná součást jejich úspěšného používání označen tvůrčí a interaktivní přístup a rozvíjení dialogu se zákazníkem. Možnosti uplatnění těchto forem marketingu jsou demonstrovány na konkrétních případech z oblasti kulturních organizací formou případových studií.
Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (MET)
Krejča, Tomáš ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Bakalářská práce Kulturní a tržně-ekonomická hlediska přenosů operních představení z Metropolitní opery v New Yorku (Met) si klade za cíl zmapovat jeden z produktů Metropolitní opery v New Yorku, produkt přímých přenosů operních představení ve vysoké kvalitě rozlišení obrazu, produkt Live in HD. Její snahou je zachytit vývoj úspěšného produktu uplatňujícího se na kulturním poli v době blízké jeho vzniku, zároveň však v dostatečném odstupu pro to, aby mohla zachytit jeho rozvoj a výkonnost. Komparuje podmínky uplatnění produktu (v širším kontextu fungování kulturního trhu) v USA a v ČR, objasňuje principy fungování produktu, zkoumá distribuční i propagační síť potřebnou k jeho šíření a poukazuje na určité prvky a momenty jako na zdroj možné inspirace pro kulturní trh v České republice. Tato práce je v českém prostředí v tomto rozsahu zatím ojedinělá.
Realizace koncertu THE TENORS
Boháčová, Gabriela ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá charakteristikou prolínání žánrů opery a popu a následně popisuje vznik uskupení Tři tenorů, kteří se stali pro tento trend ikonou a vytvořili fenomén. Praktická část se zabývá reálným popisem příprav, průběhu a zhodnocení koncertu s úspěšným kanadským uskupením The Tenors, jež vychází právě z již zmíněného trendu prolínání žánrů a fenoménu Tří tenorů.
Hudba tisíců - Mahler Jihlava. Historie a současnost mezinárodního hudebního festivalu.
Kroužková, Marie ; ŠTILEC, Jiří (vedoucí práce) ; BĚLOR, Roman (oponent)
Práce se zabývá především historií, fungováním a financováním Mezinárodního hudebního festivalu Hudba tisíců - Mahler Jihlava.Zahrnuje přehled jednotlivých ročníků, dramaturgické záměry, propagaci festivalu, pořadatele a finanční zajištění. Detailně rozebírá projekt Gustav Mahler Jubilee 2010/2011. Zabývá se také osobností Gustava Mahlera a částí jeho života stráveného v Jihlavě. Je zde shrnutí, jak Jihlava a kraj Vysočina uctívá památku světového skladatele. Samostatná kapitola se zaměřuje na vývoj festivalu obecně, výběr největších světových i českých festivalů, jejich vznik a zaměření.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 74 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.