Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
Komplexní řešení elektronického obchodu pro stavebniny
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na komplexní řešení otázky elektronického obchodu pro společnost zabývající se prodejem stavebnin. Řeší otázky práce na skladu prostřednictvím vytvořeného programu, realizace internetových stránek, programové propojení, zásilkové služby a informuje o právních otázkách i otázkách elektronického obchodování jako takovém.
Model marketingu elektronického obchodu ve stavebninách
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na přiblížení pojmu marketing a na aplikaci znalostí z marketingu a elektronického obchodu při zlepšování elektronického obchodu ve firmě, která se zabývá prodejem stavebniního materiálu.
Komplexní řešení elektronického obchodu pro stavebniny
Kubín, Peter ; Janáček, Josef (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zaměřuje na komplexní řešení otázky elektronického obchodu pro společnost zabývající se prodejem stavebnin. Řeší otázky práce na skladu prostřednictvím vytvořeného programu, realizace internetových stránek, programové propojení, zásilkové služby a informuje o právních otázkách i otázkách elektronického obchodování jako takovém.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.