Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení
Kučerová, Amálie ; Ing.František Janáč, Ph.D. (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posoudit finanční situaci společnosti Sonnentor s.r.o., a to v letech 2013-2017 za pomoci vybraných metod finanční analýzy. První část se věnuje teoretickým východiskům práce. Poté následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku analyzované společnosti a výpočty ukazatelů. Poslední, třetí část, je zaměřena na návrhy na zlepšení finanční situace vybraného podniku v následujících letech na základě vypočtených hodnot.
Optimalizace marketingového mixu vybrané společnosti na slovenském trhu
Kučerová, Amálie ; Bumberová, Veronika (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na marketingový mix české společnosti, která působí v mezinárodním prostředí a jeho optimalizaci pro B2B trh na Slovensku. V úvodní části práce bude blíže nastíněna problematika a cíle této práce. Teoretická část je zaměřena na definici základních marketingových pojmů, marketingového mixu, analýzu podniku a jeho okolí. Následující část se zabývá charakteristikou a analýzou současného stavu podniku a slovenského trhu. V poslední části práce je předložen návrh pro optimalizaci marketingového mixu pro již zavedený výrobek na zahraničním trhu s cílem rozšíření exportu a dosažení vyššího tržního podílu.
Hodnocení finanční situace vybrané soukromoprávní korporace metodami finanční analýzy a návrhy na její zlepšení
Kučerová, Amálie ; Ing.František Janáč, Ph.D. (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je posoudit finanční situaci společnosti Sonnentor s.r.o., a to v letech 2013-2017 za pomoci vybraných metod finanční analýzy. První část se věnuje teoretickým východiskům práce. Poté následuje praktická část, která obsahuje charakteristiku analyzované společnosti a výpočty ukazatelů. Poslední, třetí část, je zaměřena na návrhy na zlepšení finanční situace vybraného podniku v následujících letech na základě vypočtených hodnot.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.