| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
|
|
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Homolková, Daniela ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kantová, Eva (oponent)
Lidské zdroje jsou stále častěji brány za největší bohatství, které organizace má. Proto se jim organizace stále více věnují. Bez schopných zaměstnanců by nikdy organizace nemohla dosáhnout svých cílů. Proto musí být nábor zaměstnanců v organizaci prováděn co nejlépe, aby organizace mohla získat co nejlepší zaměstnance. Nábor musí být dobře naplánován a uskutečněn. Schopní zaměstnanci představují totiž pro organizaci jednu z konkurenčních výhod.
|
|
Návrh analýzy pracovních míst ve firmě TDS, s. r. o.
Janečková, Petra ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce)
Předmětem práce je popis a specifikace pracovních míst, způsob jejích provedení a propojení výsledků s navržením organizační struktury. Jsou zmíněny metody používané k analýze a také, jaký je její vliv na zvyšování efektivity podniku. Jsou popsány organizační struktury a v praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na firmu TDS, s. r. o. Analýza je provedena na tzv. realizační tým a je navržena organizační struktura pro podnik.
|