Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 76 záznamů.  začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nástroje marketingového mixu ve vybrané organizaci se zaměřením na distribuci
Krejčová, Pavla ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Vobůrková, Eva (oponent)
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat firmu Online Business System, v. o. s., a dodavatelskou společnost Herbalife. Provést analýzu nástrojů marketingového mixu organizace, zhodnotit jejich fungování v praxi, objevit případné nedostatky a navrhnout možná zlepšení pro budoucí postup organizace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s.
Kolářová, Pavlína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Klimeš, Josef (oponent)
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.
Finanční analýza podniku Ferona, a.s.
Stráská, Alena ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Hebnarová, Ivana (oponent)
Cílem této bakalářské práce je charakterizovat podnik Ferona, a.s. Provést samotnou finanční analýzu pomocí absolutních a poměrových ukazatelů. Na základě zjištěných údajů zhodnotit finanční zdraví tohoto podniku za období 2006 až 2008 a upozornit na případné odhalené nedostatky.
Analýza nástrojů marketingového mixu v konkrétní společnosti
Lichnovská, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Bejdová, Jana (oponent)
Cílem práce je zjistit a popsat nástroje marketingového mixu konkrétní firmy. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout možná opatření, která by pomohla ke zvýšení její konkurenceschopnosti.
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt a cena)
Heralová, Jana ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Novotný, Bohumil (oponent)
Cílem práce je zhodnotit marketingové nástroje ve firmě Medin a.s., Nové Město na Moravě se zaměřením na produkt a cenu, jejich současný stav a vývoj do budoucna .
Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Bidlová, Karolína ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Zhodnocení personálních činností ve vybrané firmě
Homolková, Daniela ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kantová, Eva (oponent)
Lidské zdroje jsou stále častěji brány za největší bohatství, které organizace má. Proto se jim organizace stále více věnují. Bez schopných zaměstnanců by nikdy organizace nemohla dosáhnout svých cílů. Proto musí být nábor zaměstnanců v organizaci prováděn co nejlépe, aby organizace mohla získat co nejlepší zaměstnance. Nábor musí být dobře naplánován a uskutečněn. Schopní zaměstnanci představují totiž pro organizaci jednu z konkurenčních výhod.
Návrh analýzy pracovních míst ve firmě TDS, s. r. o.
Janečková, Petra ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce)
Předmětem práce je popis a specifikace pracovních míst, způsob jejích provedení a propojení výsledků s navržením organizační struktury. Jsou zmíněny metody používané k analýze a také, jaký je její vliv na zvyšování efektivity podniku. Jsou popsány organizační struktury a v praktické části jsou tyto poznatky aplikovány na firmu TDS, s. r. o. Analýza je provedena na tzv. realizační tým a je navržena organizační struktura pro podnik.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 76 záznamů.   začátekpředchozí67 - 76  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.