Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Strategické řízení značky Kofola
Navrátilová, Hana ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent)
Kofola je ukázkovým příkladem úspěšného oživení značky a jejího dalšího rozvoje. Viditelně prokazuje skutečnost, že historie a znalost jsou pouze jedním z mnoha faktorů, které se mohou spolupodílet na vybudování silné značky. Důležité je především to, jak bude značka uchopena a celkově jak efektivně a strategicky bude řízena. Tato práce se zabývá analýzou strategického řízení značky Kofola. Jejím záměrem je odhalit hlavní klíče k úspěchu, které za výsledky značky i celé společnosti stojí. Zároveň odkrývá také nedostatky či nevyužité příležitosti a formuluje z nich vyplývající doporučení. Část práce je věnovaná vlastnímu marketingovému výzkumu provedeného prostřednictvím dotazníkového šetření. Ten se soustředí hlavně na vnímání image značky a způsobu její prezentace v poslední letní kampani a zkoumá z ní vyplývající vnímání jednotlivých hodnot a asociace spotřebitelů. Na základě výsledků výzkumu je zkoumána hypotéza, že lidé vnímají "retro image" Kofoly v této formě pozitivně a tento způsob komunikace je pro Kofolu tou správnou cestou i do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.