Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010
Podzimková, Linda ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce "Kampaň Dior J'adore v letech 2000-2010" se zabývá marketingovou komunikací parfému Dior J'adore ve vymezeném časovém období. Vizuály a spoty kampaně jsou analyzovány z různých hledisek, např. marketingu luxusního zboží, principu kulturálního brandingu, psychologie barev či obrazového vnímání. Odkrývá zřejmé i latentní obsahy a významy, jejichž prostřednictvím se parfém snaží na trhu zaujmout dobrou pozici, odlišit se a uspět. Vystihuje, v čem je kampaň typická pro danou kategorii zboží a v čem naopak atypická. Práce popisuje, jakým způsobem je možné pojmout marketingovou komunikaci moderně a zároveň nezapomenout na tradiční a historické hodnoty celé společnosti a značky Dior.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.