Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Bednář, Jan
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací pro základní školy, které se zaměřují na alternativní výuku v Jihomoravském kraji. Teoretická část shrnuje zejména marketing školy a marketingovou komunikaci alternativního školství. Praktická část využívá, jak poznatků z literatury, tak spojuje kvalitativní a kvantitativní výzkum. Hlavním zjištěním je, že pohlaví rodiče nemá průkazný vliv na rozhodnutí o výběru základní školy pro dítě. Výsledkem práce jsou návrh marketingové komunikace, která je obecně platná pro základní školy zabývající se alternativní výukou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.