Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 

Could not find similar documents for this query.
Klíčové aspekty rozhodování firmy o vstupu do e-businessu
Závodská, Lenka ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Přibil, Jiří (oponent)
Práce se zabývá užším pojetím e-businessu, a to oblastí e-commerce se zaměřením na B2C. V teoretické části práce je definován pojem e-commerce dle různého členění. Dále je provedena analýza současného stavu e-commerce. V praktické části jsou kapitoly členěny dle hledisek, které vychází z externího prostředí organizace. Jedná se o aspekty legislativní, technické a ekonomické, psychologické, sociální a kulturní. Tyto aspekty jsou analyzovány a v několika případech je provedeno porovnání situace v České republice se situací ve Spojených státech amerických. Cílem práce bylo ukázat, jaké aspekty v současné době ovlivňují rozvoj e-commerce v České republice. Oblast e-commerce se v současné době dynamicky rozvíjí, počet firem nakupujících nebo prodávajících online každým rokem vzrůstá, celkový objem transakcí se také zvyšuje. Rozvoj e-commerce bude ovlivněn především technologickým pokrokem, existujícím právním rámcem a také sociálními a psychologickými faktory, a to především úrovní znalostí informačních technologií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.