Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální styl studentského divadelního festivalu
Vávrová, Anna ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce má za cíl vytvořit jednotný vizuální styl studentského divadelního festivalu Salon původní tvorby DIFA JAMU. Práce se zabývá vytvářením vizuálního stylu obecně, tato teoretická pravidla pak aplikuje na vytvoření loga a logotypu festivalu, a to tak, aby je bylo možno použít pro jakkoliv tematicky zaměřený ročník festivalu. Dále se zabývá vytvořením vizuálního stylu konkrétního ročníku Salon [si ty]. Zde se zaměřuje především na identifikovatelnost, zapamatovatelnost a zlepšení úrovně festivalu jak na úrovni prezentace, tak zlepšení orientace účastníků. Předkládaná práce splňuje ergonomická, konstrukční a další pravidla stanovená v teoretické rešerši.
Vizuální styl studentského divadelního festivalu
Vávrová, Anna ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rajlich, Jan (vedoucí práce)
Předkládaná práce má za cíl vytvořit jednotný vizuální styl studentského divadelního festivalu Salon původní tvorby DIFA JAMU. Práce se zabývá vytvářením vizuálního stylu obecně, tato teoretická pravidla pak aplikuje na vytvoření loga a logotypu festivalu, a to tak, aby je bylo možno použít pro jakkoliv tematicky zaměřený ročník festivalu. Dále se zabývá vytvořením vizuálního stylu konkrétního ročníku Salon [si ty]. Zde se zaměřuje především na identifikovatelnost, zapamatovatelnost a zlepšení úrovně festivalu jak na úrovni prezentace, tak zlepšení orientace účastníků. Předkládaná práce splňuje ergonomická, konstrukční a další pravidla stanovená v teoretické rešerši.
Mezinárodní festival Divadelní svět Brno
Burianová, Jana ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na mezinárodní festival Divadelní svět Brno. Jedná se o velmi mladý festival, který má do budoucna velké ambice, ale zatím stále hledá tu správnou cestu pro jejich realizaci. Smyslem celé práce je představit tuto nově vznikající kulturní událost z pohledu pořadatelů a hlouběji tak pochopit, co obecně obnáší organizování festivalu, který zatím nemá na kulturní mapě své pevně vybudované místo a snaží se profilovat v kontextu významných kulturních událostí s dlouhou tradicí, jež jsou v České republice v současnosti pořádány. Úvodní část práce je věnována nezbytnému teoretickému minimu a krátkému shrnutí vybraných divadelních festivalů, jež by mohly festivalu Divadelní svět Brno konkurovat. Následující kapitoly jsou zaměřeny na festival samotný. Ve zkratce jsou nastíněny myšlenky, jež vedly k jeho vzniku a kulturní akce, které festivalu Divadelní svět Brno předcházely. Dále je představena dramaturgická rada a instituce, jež se na pořádání festivalu podílejí. Velký důraz je kladen na marketing, který je nezbytnou součástí při pořádání jakékoliv kulturní akce. Pomocí marketingových nástrojů je rozebrána dramaturgická koncepce festivalu, dějiště, termín konání, cenová politika festivalu i propagační kampaň. Tato část práce se taktéž zabývá názorem publika, který byl zjišťován mezi diváky dotazníkovým průzkumem. Cílem bylo nejen ověřit správnost směřování propagační kampaně a efektivnost používaných propagačních nástrojů, ale i celkovou spokojenost publika s dramaturgií festivalu a cenovou politikou. Závěrečná část práce je věnována rozpočtu festivalu.
Divadelní festivaly v ČR - Letní shakespearovské slavnosti
Müllerová, Barbora ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na jeden z nejvýznamnějších divadelních festivalů svého druhu na území České republiky -- Letní shakespearovské slavnosti. Největší důraz je kladen na lokalitu Prahy, hlavní scénu festivalu v prostorách Nejvyššího purkrabství Pražského hradu a celkový význam festivalu pro hlavní město. Začátek je věnován historii Letních shakespearovských slavností z pohledu vzniku i vývoje programu. Mnoho prostoru získal marketing, který je nezbytný při pořádání jakékoli kulturní akce. Dozvíme se zde o divadelním festivalu jako specifickém produktu a jak takovému produktu udělat reklamu. Důležitým bodem je návštěvnost festivalu a názory diváků. Další kapitola je věnována financování Letních shakespearovských slavností a možnostem získání finanční i mediální podpory. Práce ukazuje i přípravy a průběh festivalu v praxi. Specifikem tohoto projektu je propojení divadelních představení a kulturní památky, proto se další část bakalářské práce zmiňuje o dějišti a záležitostech s ním souvisejících. Závěrečné části jsou zaměřeny na dramaturgický plán Letních shakespearovských slavností v nadcházejících letech a porovnání významu festivalu nejen v měřítku České republiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.