Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů univerzity
Hostička, Petr
Hostička, P., Zhodnocení potřeb v rámci marketingového mixu univerzity, propagace novými médii a tvorba audiovizuálních spotů fakult MENDELU. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2013. Bakalářská práce pojednává o využití nových médií při propagaci Mendelovy univerzity v Brně a jejích fakultách. Teoretická část je souhrnem informací z oblasti marketingu a marketingové komunikace. Důraz je kladen na internetový marketing. Vlastní práce se zabývá zhodnocením stávající situace na Mendelově univerzitě v Brně, návrhem kampaně pro jednotlivé fakulty a jejich realizací.
Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty
Dvořáček, Jan
Dvořáček, J. Možnosti využití nástrojů virálního marketingu pro podporu propagace fakulty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Tato bakalářská práce se zabývá virálním marketingem ve vztahu k možnostem jeho využití pro propagaci Provozně ekonomické fakulty. V teoretické části jsou představeny klíčové pojmy z oblasti marketingu s důrazem na marketing virální. Praktická část práce je zaměřena na samotné vytvoření virálních videí pro Provoz- ně ekonomickou fakultu a jejich následnou analýzu a zhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.