Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Propagační prostředky ve vybrané firmě
VOVSOVÁ, Květa
Bakalářská práce na téma: "Propagační prostředky ve vybrané firmě" pojednává o marketingových nástrojích a jejích účelnosti v každodením obchodním živote. Zaměřuje se na historii propagačních prostředků konkrétní obchodní společnosti s podrobným popisem terminologie - promotion, propagace. Součástí této práce je charakteristika čsob, její historie a současnost. Pokusila jsem se analyzovat zmíněné marketingové nástroje u vybrané obchodní společnosti a zároveň připojila své doporučení, které by mohlo pomoci ke zlepšení propagačních prostředků tohoto podnikatelského subjektu.
Propagace (promotion) destinace Třebíč
POLENDOVÁ, Michaela
Diplomová práce je zaměřena na Propagaci (promotion) destinace Třebíč. Hlavním cílem práce je identifikovat a zhodnotit současné nástroje propagování destinace Třebíč. Na základě analýzy současného stavu jsou dále navrhnuty možnosti vedoucí ke zlepšení a zvýšení povědomí o městě Třebíč jako o destinaci cestovního ruchu.
Využití propagace ve vybrané firmě
HNÍZDILOVÁ, Eliška
Bakalářská práce nese název Využití propagace ve vybrané společnosti. Vybraná společnost je výhradním importérem německé značky zemědělské techniky. Společnost se zabývá dovozem, prodejem a servisem zemědělské techniky. Cílem bakalářské práce je zhodnocení používaných reklamních/propagačních prostředků s ohledem na finanční náročnost a na základě získaných informací navrhnout případné změny. Bakalářská práce je rozdělena do několika částí. První částí je literární rešerše, která je teoretickým podkladem pro praktickou část. Informace v literární rešerši jsou čerpány z odborné literatury. V úvodu praktické části je představena vybraná společnost, dále jsou shromažďovány informace o propagaci firmy. Následuje analýza těchto získaných informací, jejich vyhodnocení a navržení změn pro zlepšení propagace.
Posuzování nástrojů marketingového mixu
HRUŠKOVÁ, Hana
posouzení procesu komunikace a reklamního procesu v podniku pomocí kvalitativního výzkumu.
Využití finančních prostředků na propagaci vybrané firmy
BÁRTÍKOVÁ, Hana
Cílem mé diplomové práce bylo zhodnotit využívání finančních prostředků pro propagování firmy a navrhnout jejich případné změny. Svou práci jsem zaměřila na konkrétní podnik ČZ a. s. se sídlem výrobního závodu ve Strakonicích. Tato společnost se řadí k největším strojírenským firmám Jihočeského kraje i celé České republiky. Práce je zaměřena na zhodnocení propagačních prostředků, které společnost ČZ a. s. používá. Potřebné informace k provedení analýzy mi poskytl top management společnosti ČZ a.s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.