Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kopřivnice 3.0
Adamová, Dominika ; Kopáčik, Gabriel (oponent) ; Nový, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá návrhem budovy pro dětskou skupinu. Je zasazená do perspektivní lokality Házeňáku, který se nachází blízko centra města Kopřivnice. Navazuje na zadání práce, navrhnout soubor budov, které navážou na funkci studentského bydlení. Při myšlence koloběhu s příchodem nových studentů, kteří se v Kopřivnici mohou snadněji usadit a najít či uchovat vztah k tomuto městu, souvisí s vybudováním bytů, prostorů pro budování podnikání a zvýšení kapacity mateřských škol a jeslí. Studie prostor pro dětskou skupinu reaguje na roztříštěnou okolní zástavbu a výškově zapadá spíše do zástavby rodinných domů. Dává možnost obyvatelům Kopřivnice využít jiné formy předškolního vzdělávání a splňuje jeden z požadaveků strategického plánu.
Business plan of establishing a private kindergarten in Brno
Pořízková, Tereza
Bakalářská práce se zabývá procesem přípravy podnikatelského plánu na založení soukromé školky v Brně. Práce má navrhnout řešení, jak řešit problem nedostatečné kapacity mateřských škol v Brně. Podle autorského výzkumu bude mateřská školka umístěna v části Brna zvané Kamechy, která je rozvíjecí část Brna.
Školy a školská zařízení - za školní rok 2014/2015
Český statistický úřad
Souhrnné tabulky za předškolní, základní, střední a vyšší odborné vzdělávání, za vysoké školy, základní umělecké školy, dále za zařízení pro výkon ústavní ochranné péče i dětské domovy.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Rozvíjení čtenářské gramotnosti v předškolním a mladším školním věku
TAUŠNEROVÁ, Olga
Práce je zaměřena na rozvoj (před)čtenářské gramotnosti u dětí předškolního a mladšího školního věku. Hlavním cílem výzkumného šetření je metodologicky specifikovat metody rozvoje čtenářské gramotnosti u dětí předškolního a mladšího školního věku používané na vybrané MŠ a ZŠ v Lubech. Teoretická část se zabývá klíčovými pojmy zkoumané problematiky a popisuje metodické přístupy vhodné pro práci s touto věkovou skupinou s důrazem na rozvoj klíčových čtenářských kompetencí. V praktické části jsou představeny praktické činnosti, které pomáhají k rozvoji čtenářské gramotnosti dětí. Na konkrétních příkladech zahrnuje praktické listy určené pro rozvoj čtenářské gramotnosti pro předškolní a mladší školní věk. Jedním z hlavních cílů této práce bylo vytvořit metodický materiál, který by byl vhodnou pomůckou pro pedagogy pracující s danou věkovou skupinou dětí. Při zpracování jsou použity metody sběru dat, které jsou založeny na pozorování ve dvou typech zařízení: v předškolní třídě MŠ Luby a v první třídě ZŠ Luby. Součástí práce jsou také standardizované rozhovory s pedagogy daných zařízení. Na základě analýzy získaných dat je napsána závěrečná reflexe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.