Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Interní komunikace ve vybrané organizaci
DVOŘÁKOVÁ, Klára
Cílem této práce je zhodnocení interní komunikace ve vybrané organizaci a navržení změn pro zlepšení současného stavu. Úvodní část vymezuje klíčové pojmy z oblasti komunikace a specifika interní komunikace. Popisuje nejpoužívanější komunikační kanály ve firmách a část kapitoly je rovněž věnována tématům zpětné vazby a firemní kultury, která s interní komunikací úzce souvisejí. Další část práce obsahuje analýzu interní komunikace ve společnosti dm drogerie markt s.r.o. Na základě dotazníkového šetření jsou zkoumány nástroje interní komunikace, metody poskytování zpětné vazby a celková spokojenost zaměstnanců s komunikací uvnitř organizace. V závěru jsou interpretovány výsledky výzkumu a navržena doporučení pro zlepšení systému interní komunikace v podniku.
Analýza firemní kultury ČEZ a.s.
Šabatková, Jana Daniela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Práce Analýza firemní kultury ČEZ a.s. mapuje nástroje a analyzuje procesy interní komunikace, které jsou hybatelem podnikové strategie a formují firemní kulturu podniku. Práce je rozdělena na dvě základní části. První část práce se věnuje teoretickým přístupům firemní kultury a interní komunikace, zahrnuje jejich definice, implementaci i využívané nástroje na základě literárních rešerší tuzemských i zahraničních akademiků a praktiků korporátní komunikace a PR. Druhá část práce se zaměřuje na faktický popis fungování firemní kultury, procesy, které na její utváření mají vliv, a především pak na analýzu postoje podniku ČEZ a.s. vůči firemní kultuře a efektivitu její praktické implementace skrze kanály interní komunikace. Syntéza analýz nabízí doporučení na zlepšení řízení procesů formujících firemní kulturu ve zkoumaném podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.