Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh spojité mostní konstrukce
Škarda, Jan ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce na přeložce silnice III/11812 přes budoucí prodloužení dálnice D4. Je dáno směrové i výškové vedení navrhované přeložky, pro které jsou navrženy 4 varianty řešení z nichž je jedna vybrána pro následné podrobné řešení. Vybranou variantu tvoří spojitý deskotrámový nosník o třech polích s rozpětími 20,00 + 34,50 + 20,00 m podepřenými stojkami spojenými s nosnou konstrukcí vrubovými klouby. Na podpěrách je potom konstrukce uložena na hrncová ložiska. Výpočet účinků zatížení na konstrukci byl proveden v programu Scia Engineer 18.0 a posouzení konstrukce bylo provedeno dle platných norem za použití mezních stavů použitelnosti a únosnosti.
Most z předpjatého betonu
Filip, Štěpán ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh kolmé mostní konstrukce přes bezejmenný (místní) potok bez trvalého průtoku. Obsahem je návrh konstrukce mostu o jednom poli, který je navržen ve třech variantách. Zvolená varianta je tvořena dodatečně předpjatou deskou výšky 1,0 m o délce 24,3 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem SCIA ESA 2013. Posuzování konstrukce je počítáno ručně podle normy ČSN EN 1992-2. Výpočet je proveden bez časové analýzy.
Deskový most ve městě Litovel
Majer, David ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a posouzení kolmé, jednopolové mostní konstrukce přes elektrárenský náhon ve městě Litovel. Objekt leží na silnici II/449. Navrženy byly tři varianty - předpjatá lichoběžníková deska, předpjatá dvoutrámová konstrukce a konstrukce čtyř předpjatých nosníku tvaru I. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 22,5 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013, porovnán ručním výpočtem a posouzení bylo provedeno ručně dle platných norem.
Most na silnici I/44
Majer, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení pětipolové mostní konstrukce přes železniční trať na trase Zábřeh - Šumperk a řeku Moravu. Pro každý směr bude zhotoven samostatný most, ve výpočtu je uvažován most pravý. Objekt leží na silnici I/44 na trase Mohelnice - Jeseník. Navrženy byly tři variatny - dva předpjaté komorové nosníky, jeden předpjatý komorový nosník s prefa- brikovanými konzolami a konstrukce betonové desky spřažené se dvěma ocelovými nosníky. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 235,6 m a maximální délkou rozpětí pole 60 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013 a posouzení konstrukce bylo provedeno na základě platných norem ručně dle mezních stavů včetně zvážení vlivu postupné výstavby. Dále byla zpracována výkresová dokumentace a názorná vizualizace.
Návrh spojité mostní konstrukce
Škarda, Jan ; Krejčík, Vladimír (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení mostní konstrukce na přeložce silnice III/11812 přes budoucí prodloužení dálnice D4. Je dáno směrové i výškové vedení navrhované přeložky, pro které jsou navrženy 4 varianty řešení z nichž je jedna vybrána pro následné podrobné řešení. Vybranou variantu tvoří spojitý deskotrámový nosník o třech polích s rozpětími 20,00 + 34,50 + 20,00 m podepřenými stojkami spojenými s nosnou konstrukcí vrubovými klouby. Na podpěrách je potom konstrukce uložena na hrncová ložiska. Výpočet účinků zatížení na konstrukci byl proveden v programu Scia Engineer 18.0 a posouzení konstrukce bylo provedeno dle platných norem za použití mezních stavů použitelnosti a únosnosti.
Most na silnici I/44
Majer, David ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení pětipolové mostní konstrukce přes železniční trať na trase Zábřeh - Šumperk a řeku Moravu. Pro každý směr bude zhotoven samostatný most, ve výpočtu je uvažován most pravý. Objekt leží na silnici I/44 na trase Mohelnice - Jeseník. Navrženy byly tři variatny - dva předpjaté komorové nosníky, jeden předpjatý komorový nosník s prefa- brikovanými konzolami a konstrukce betonové desky spřažené se dvěma ocelovými nosníky. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 235,6 m a maximální délkou rozpětí pole 60 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013 a posouzení konstrukce bylo provedeno na základě platných norem ručně dle mezních stavů včetně zvážení vlivu postupné výstavby. Dále byla zpracována výkresová dokumentace a názorná vizualizace.
Deskový most ve městě Litovel
Majer, David ; Svoboda, Adam (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh a posouzení kolmé, jednopolové mostní konstrukce přes elektrárenský náhon ve městě Litovel. Objekt leží na silnici II/449. Navrženy byly tři varianty - předpjatá lichoběžníková deska, předpjatá dvoutrámová konstrukce a konstrukce čtyř předpjatých nosníku tvaru I. Pro posouzení byla po zhodnocení vybrána varianta první s délkou nosné konstrukce 22,5 m. Výpočet účinků zatížení byl proveden v programu Scia Engineering 2013, porovnán ručním výpočtem a posouzení bylo provedeno ručně dle platných norem.
Most z předpjatého betonu
Filip, Štěpán ; Hofírek, Radovan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh kolmé mostní konstrukce přes bezejmenný (místní) potok bez trvalého průtoku. Obsahem je návrh konstrukce mostu o jednom poli, který je navržen ve třech variantách. Zvolená varianta je tvořena dodatečně předpjatou deskou výšky 1,0 m o délce 24,3 m. Výpočet účinků zatížení je proveden počítačovým softwarem SCIA ESA 2013. Posuzování konstrukce je počítáno ručně podle normy ČSN EN 1992-2. Výpočet je proveden bez časové analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.