|
Olympijské hry v Praze 2016 resp. 2020
Škrancová, Michaela ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Zelený, Lubomír (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností uspořádání olympijských her v Praze v termínu 2016 resp. 2020. Posuzuje pozitiva a negativa uspořádání her tak, jak je prezentují jejich zastánci i odpůrci. Dále posuzuje dopad na dopravní infrastrukturu a na každodenní život v Praze v době před, v průběhu a po skončení konání olympijských her. Závěrem hodnotí pomocí vícekriteriálního hodnocení variant využitelnost sportovišť po skončení her v závislosti na úmístění sportovního areálu.
|
| |
|
Logistika firmy Lagermax spedice a logistika s.r.o.
Blažková, Markéta ; Novák, Radek (vedoucí práce) ; Kyncl, Pavel (oponent)
Tato práce hodnověrně popisuje, jak jsou poskytovány logistické služby ve společnosti Lagermax spedice a logistika s.r.o. a jak se na konkrétních činnostech podílejí jednotlivá oddělení této firmy. Je také zaměřena na poskytnutí výstižných informací o fungování logistiky v praxi a přiblížení jednotlivých činností i čtenáři, který je v dané oblasti úplným laikem.
|
|
Supply Chain Risk Management
Babková, Ivana ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jacina, Matěj (oponent)
Práce se zabývá problematikou řízení rizika v logistických řetězcích se zaměřením na jeden konkrétní článek řetězce. Definuje základní oblasti risk managementu, jeho hlavní aspekty a systém spojitého plánování. Zabývá se bezpečností práce v pojetí EU, České republiky a Velké Británie. V aplikační části uvádí řízení rizika v jednom článku logistického řetězce, skladu poskytovatele logistických služeb ve Velké Británii.
|
|
Zpětná logistika v automobilovém průmyslu
Beňovský, Roman ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Škapa, Radovan (oponent)
Práce seznamuje se zpětnou logistikou, která je součástí integrovaného logistického řetězce. Rozvoj zpětné logistiky v souvislosti s direktivou EU a začlenění direktivy do legislativy ČR. Práce hodnotí úroveň procesů při sběru a zpracování vozidel s ukončenou životností ve specifických podmínkách ČR. Poskytuje informace o zpracovatelských technologiích a o recyklačních postupech. Upozorňuje na současné nedostatky a navrhuje kroky k jejich odstranění.
|
| |
|
Optimalizace spojená s rozvozní úlohou
Navrátilová, Lenka ; Pelikán, Jan (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Diplomová práce zkoumá logistickou situaci v konkrétní firmě tak, aby optimalizace rozvozní úlohy nebyla jen dílčí optimalizací. Budoucí rozvoj firmy vede k navržení nových regionálních center na základě nejnovějších logistických trendů a zároveň se při rozhodování o umístění centra využije teorie diskrétního vícekriteriálního rozhodování. Samotné vybudování center vychází z teorii řízení projetků. Rozvozní úloha je aplikována na stávající i nová regionální centra s využitím aplikace v MS Excel a programu Lingo.
|
|
KPIs jako podklad pro řízení v logistice
Karban, Jan ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře s problematikou klíčových ukazatelů výkonu (KPIs). V teoretické části se zabývá problematikou outsourcingu jako oblastí, která je s KPIs úzce spojena a samotnou problematikou těchto ukazatelů. Zejména se zaměřuje na definování nových ukazatelů, implementaci a představení možných oblastí využití KPIs. Praktická část obsahuje aplikaci ukazatelů KPIs v rámci řešení reálného projektu z oblasti automobilového průmyslu.
|
|
Logistika maloobchodu
Meluzín, Michal ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce se snaží zdůraznit vzrůstající význam kvalitního zajištění logistiky jakožto rozhodujícího faktoru diferenciace výrobků a služeb. Snaží se nastínit význam a obsah tohoto pojmu, s cílem přiblížit důležitost logistických procesů. Primárně je pak práce zaměřena na logistické funkce v oblasti maloobchodu, její hlavní částí je případová studie, popisující úspěšnou aplikaci logistiky v malé příměstské samoobsluze.
|
|
Logistické řetězce automobilového průmyslu na bázi SKD/CKD automobilů
Vrhel, Bohumil ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Šír, Luděk (oponent)
Obsahem této diplomové práce je představení problematiky rozložených vozů jako varianty vstupu automobilky na nové trhy. V první části jsou představeny jednotlivé kategorie rozložených vozů a zahraniční montážní závody automobilky Škoda Auto a související logistické řetězce, v druhé části jsou analyzovány vybrané ekonomické parametry expedice rozložených vozů. Ve třetí části je kritické analýze podroben právě probíhající projekt výstavby výrobního závodu Škoda Auto a Volkswagen v ruské Kaluze se zhodnocením rizikových faktorů.
|