Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rodina podle současné české reklamy
SOUČEK, Tomáš
Bakalářská práce se zabývá problematikou zobrazení rodiny v současné české reklamě. První část práce je ryze teoretická a její převážnou část tvoří analýza fenoménu reklamy jako takového. V jednotlivých podkapitolách jsou postupně rozebrány aspekty, které reklama využívá pro svou co největší úspěšnost, a s jejichž pomocí se nenápadně vkrádá do mysli konzumentů. Cílem druhé části je aplikace teoretických konceptů na analýzu konkrétních reprezentací rodiny v současné české reklamě. Každá z podkapitol se vyjadřuje k problematice určitého typu zobrazení. Na téměř dvaceti konkrétních případech je rozebráno jak stereotypní zobrazení rodiny, muže a ženy jakožto otce a matky, tak obraz zbývajících členů domácnosti a jejich vzájemné vztahy. Práce si však na stěžejních místech zachovává dostatečný odstup, nenabízí konkrétní řešení, ani neodsuzuje, pouze odkrývá a náznakem poukazuje na skryté fakty, které s sebou reklamy přináší.
Quality of Public Spaces Data Evaluation
Kilnarová, Pavla
Způsob zobrazení vyhodnocovaných dat z průzkumu k hodnocení kvality veřejných prostranství může ovlivnit interpretaci závěru. V současné době probíhá sběr dat dvěma základními způsoby – z veřejně dostupných databází a pozorováním in situ. Tento článek popisuje metodiku prezentace a vyhodnocování dat pořízených za tímto účelem. Přínos předložené metodiky je demonstrován na případové studii zkoumaného Jakubského náměstí ve městě Brně, včetně stanovení okrajových podmínek jednotlivých zobrazovacích metod.
Analýza genderových rolí a stereotypů na sociální síti Instagram
Sedláková, Veronika ; Vochocová, Lenka (vedoucí práce) ; Hladík, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá postavením žen a mužů na internetové sociální síti Instagram. Téma je nejprve popsáno z teoretického hlediska, kde je vysvětleno co je to web 2.0., co jsou to vlastně sociální sítě a jak internetové sociální sítě slouží naší socializaci do společnosti a naší sebeprezentaci. Dále jsou zde vysvětleny pojmy gender a genderové stereotypy. Vlastní výzkum se skládá ze tří částí. První částí je kvalitativní obrazová analýza tzv. "selfie" fotografií vybraných uživatelů Instagramu, která odkyla, že analyzované ženy na svém Instagramu podporují zažité genderové stereotypy v zobrazování žen a mužů, zatímco analyzovaní muži občas oscilují mezi maskulinitou a feminitou. Druhou částí je analýza počtu lajků pod těmito "selfie" fotografiemi a třetí částí je analýza hloubkových polostrukturovaných rozhovorů, která ukázala, že ženy a muži mají na Instagramu mnoho společného. Jejich postavení na této síti ale dle mé analýzy stejné není.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.