| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Analýza determinantů poklesu tržeb Lázní Teplice nad Bečvou a.s.
Hošťálková, Tereza ; Melzochová, Jitka (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Práce se zabývá analýzou determinantů ovlivňujících tržby lázeňského zařízení Teplice nad Bečvou v letech 2008 -- 2012 a snaží se zjistit, jak návrhy pacientů na lázeňskou léčebnou péči ovlivňují jejich tržby. Z logické úvahy vyplývá, že s růstem počtu návrhů porostou také tržby. Empirická analýza je založena na datech, která obsahují celkem 60 pozorování. Pomocí regrese bylo zjištěno, že s růstem návrhů pacientů o jednotku (o jednoho pacienta) dochází k poklesu tržeb o 0,051%. Velikost tržeb byla vztahována k měsíci prosinec a výsledek ukázal, že jsou tržby po celý rok vyšší než v prosinci, pouze v lednu jsou nižší.
|
|
The proposal of use of customers´ developing potential of language school
Šeniglová, Katarína ; Mejdrech, Vlastimil (vedoucí práce) ; Jiřinová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá rozvojovým potenciálem zákazníků konkrétní jazykové školy. Teoretická část specifikuje podnikání a strategie malých a středních podniků v České republice. Dále popisuje řízení vztahů se zákazníky, jeho vývoj a pojmy související s touto problematikou. Speciálně rozebírá spokojenost a loajalitu zákazníků, analyzuje hodnotu zákazníků pro podnik a na závěr jsou přidány další možné indikátory rozvojového potenciálu zákazníků. V praktické části je analyzována zákaznická základna jazykové školy Tandem. Zpracované jsou dva druhy analýz. Jedna vychází z interních zdrojů společnosti, a druhá je vypracována na základě zpětné vazby zákazníků získané z průzkumu jejich spokojenosti. Z analýz vyplývají nové návrhy pro lepší využití potenciálu současných a budoucích zákazníků.
|