Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Enhancing Academic Integrity
Höklová, Veronika
Akademická integrita je téma, které se v poslední době začíná řešit čím dál častěji. Bylo provedeno nespočet výzkumů, ale tyto výzkumy pochází hlavně z anglicky mluvících zemí. Bakalářská práce je složena z literární rešerše a praktické části. Literární rešerše vysvětluje pojem akademická integrity a nejčastější formy se kterými se můžeme potkat a které jsou často porušovány. Dále popisuje, jaké změny by mohly přispět, aby byla akademická integrita více respektována. V praktické části jsem provedla výzkum mezi českými studenty. Údaje, které jsem díky dotazníku posbírala se týkají budování akademické integrity na českých vysokých školách. Celkem jsem sesbírala 250 výstupů. Díky dotazníku můžeme vidět, jak studenti vnímají pojem akademická integrita a co si o tomto tématu myslí. Dále jsem provedla polo strukturovaný dotazník s osmi akademickými pracovníky na Provozně ekonomické fakultě v Brně. Celková práce ukazuje, jak je akademická integrita chápána a vnímána. V poslední části je na základě výsledků zpracovaný současný stav a strategický návrh na budovaní akademické integrity.
Contract cheating v Číně
Makeš, Ondřej
Tato diplomová práce rozebírá čínský trh s podvodnými seminárními a závěrečnými pracemi. Zkoumá motivace, důvody, způsoby a původy contract cheatingu. Teoretická část definuje pojem contract cheatingu a vymezuje nejdůležitější poznatky v této oblasti. Praktickou část tvoří dotazníkové šetření, individuální rozhovory a korelační analýza vybraných proměnných.
Plagiarism in the opinions of FRDIS students
Herbočková, Lucie
Problém plagiátorství je znám již od nepaměti, avšak s nástupem moderních technologií se toto nečestné jednání v českém akademickém prostředí zvětšuje. Cílem diplomové práce je analyzovat a popsat názory, postoje a vnímání plagiátorství studentů Fakulty regionálního rozvoje a mezinárodních studií na Mendelově univerzitě v Brně. Pro výzkum byl vybrán polo-strukturovaný dotazník, který byl sesbírán v období května až července 2018. Reprezentativní vzorek obsahoval 249 studentů zapsaných v letním semestru 2017/2018. Výsledky výzkumu ukazují, že studenti FRRMS jsou seznámeni s teoretickým rámcem pojmu plagiátorství a chápou jej jako nečestný čin, avšak na ilustraci reálných příkladů nebyli schopni jasně identifikovat správně možnosti. Z výzkumu tedy vyplývá, že určitá část studentů podvádí záměrně, ale mnohem větší procento studentů porušuje pravidla díky své neznalosti širších souvislostí daného tématu. Na základě výzkumu doporučuji fakultě zvýšit povědomí o anti-plagiátorské politice, její důsledky a citační etice samotné. Dále zavést systém komplexních materiálů, včetně přednášek, kurzů a online manuálu, které by studentovi byly vždy při ruce při psaní výzkumné práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.