|
Úloha ředitelky mateřské školy při formování kultury školy
Seidlová, Marie ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Resumé Závěrečná bakalářská práce je věnována otázce úlohy ředitelky mateřské školy při formování kultury školy a jejím možnostem v podmínkách současného školství. Zabývá se kulturou školy a jejími faktory, které ovlivňuje nejvíce právě ředitelka školy, a které vedou ke zvyšování úrovně a kvality práce pedagogů. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu jednotlivých pojmů v oblasti kultury školy, klima školy, řízení a vedení lidí, a také vztahů v mateřské škole, které vytvářejí a rozvíjejí kvalitní společnost. Práce se dále zabývá výzkumným šetřením, které zjišťuje orientaci v problematice kultury školy a současné využití znalostí v souvislosti s řízením mateřské školy. Klíčová slova Klima školy, komunikace, kultura školy, mezilidské vztahy, pracovní vztahy, ředitelka, spokojenost zaměstnanců, styl řízení.
|
|
Úloha ředitelky mateřské školy při formování kultury školy
Seidlová, Marie ; Voda, Jan (vedoucí práce) ; Nosková, Lenka (oponent)
Resumé Závěrečná bakalářská práce je věnována otázce úlohy ředitelky mateřské školy při formování kultury školy a jejím možnostem v podmínkách současného školství. Zabývá se kulturou školy a jejími faktory, které ovlivňuje nejvíce právě ředitelka školy, a které vedou ke zvyšování úrovně a kvality práce pedagogů. V teoretické části je kladen důraz na pochopení významu jednotlivých pojmů v oblasti kultury školy, klima školy, řízení a vedení lidí, a také vztahů v mateřské škole, které vytvářejí a rozvíjejí kvalitní společnost. Práce se dále zabývá výzkumným šetřením, které zjišťuje orientaci v problematice kultury školy a současné využití znalostí v souvislosti s řízením mateřské školy. Klíčová slova Klima školy, komunikace, kultura školy, mezilidské vztahy, pracovní vztahy, ředitelka, spokojenost zaměstnanců, styl řízení.
|