Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr na založení školky
Neubauerová, Mirka ; Němec, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Nově vznikající společnost se bude zaměřovat na kompletní dlouhodobé služby v hlídání dětí především předškolního věku, aby se rodiče mohli věnovat pracovním záležitostem, společenským nebo kulturním aktivitám. Jako doplňující služby by dále poskytovala krátkodobé hlídání dětí včetně služeb zahrnujících doprovod dětí do zájmových kroužků nebo výuky cizích jazyků. Kvalita služeb bude zajištěna pomocí odborného personálu a studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Brno. Cenová strategie agentury vychází z kvality a komplexnosti služeb a je dána především přidanou hodnotou v množství odborného personálu. Přístup firmy je založen na výrazné podnikatelské kultuře a inovativním přístupu. Společnost bude vyhledávat spolupracovníky s novými přístupy a ideami a spoléhá v intenzivní spolupráci s Pedagogickou fakultou.
Podnikatelský záměr na založení školky
Neubauerová, Mirka ; Němec, Jiří (oponent) ; Bartoš, Vojtěch (vedoucí práce)
Nově vznikající společnost se bude zaměřovat na kompletní dlouhodobé služby v hlídání dětí především předškolního věku, aby se rodiče mohli věnovat pracovním záležitostem, společenským nebo kulturním aktivitám. Jako doplňující služby by dále poskytovala krátkodobé hlídání dětí včetně služeb zahrnujících doprovod dětí do zájmových kroužků nebo výuky cizích jazyků. Kvalita služeb bude zajištěna pomocí odborného personálu a studentů Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity Brno. Cenová strategie agentury vychází z kvality a komplexnosti služeb a je dána především přidanou hodnotou v množství odborného personálu. Přístup firmy je založen na výrazné podnikatelské kultuře a inovativním přístupu. Společnost bude vyhledávat spolupracovníky s novými přístupy a ideami a spoléhá v intenzivní spolupráci s Pedagogickou fakultou.
Prožitkové učení v mateřské škole
ŠKOPKOVÁ, Jana
Bakalářská práce obsahuje získané poznatky o prožitkovém učení v mateřské škole. Cílem práce je shrnutí odborných informací do konkrétní podoby prožitkového učení, které by se měly využívat a objevovat v mateřských školách. V první, teoretické části, jsou uvedeny druhy učení, zejména učení prožitkem. Na učení prožitkem je v této práci nahlíženo jako na nejvhodnější formu učení dětí předškolního věku. Ve druhé, praktické části, je za pomoci pozorování zjišťováno, zdali je tomu opravdu tak. Zdali je tento druh učení v mateřských školách plně využíván. Součástí praktické části je i ukázka přímé práce s dětmi formou prožitkového učení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.