Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Etika v reklamě. Srovnání České republiky se zahraničím
Veselková, Martina ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se zabývala problematikou chápání etiky v reklamě v různých zemích. Popisuji zde především vliv kultury na etické hodnoty v zemi, které je nutno respektovat při volbě reklamního apelu zvláště v mezinárodní reklamě. K identifikaci etických hodnot ve sledovaných zemích jsem využila místní právní a samoregulační reklamní regulace. Dále popisuji konkrétní reklamní kampaně, které neodpovídali etické úrovni. Pomocí Hofstedeho teorie kulturních dimenzí se snažím zaujaté postoje a názory z hlediska etického vysvětlit, čímž nabízím případné praktické využití při tvorbě mezinárodní reklamy. Ke srovnání etiky jsem záměrně volila země zcela kulturně odlišné, a to Českou republiku, Čínu, Indii a Velkou Británii.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.